واکنش محسن خلیلی به پیروزی پرسپولیس مقابل نفت

واکنش محسن خلیلی به پیروزی پرسپولیس مقابل نفت

محسن خلیلی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: فکر می کنم این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول توپ و میدان پرسپولیس را در اختیار داشت و از روی دو ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد اما در نیمه دوم بازیکنان کمی عقب نشینی کردند و از فشار روی حریف کاسته و بازی متعادل شد. البته آنها به دلیل دست کم گرفتن حریف به گل رسیدند که نشان می دهد تمرکز خط پرسپولیس روی صحنه دروازه کم بود. نکته مهم در این دیدار این بود که پرسپولیس با پیروزی دربی را می پذیرد که از نظر روحی بسیار خوب است.
وی افزود: یکی دیگر از لحظات مهم پیروزی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گل رضا اسدی بود که دو گل این بازیکن می تواند در طول فصل کمک زیادی به او کند. اینکه پرسپولیس در ضربات ایستگاهی گل می زند نشان می دهد که این تیم کمی تغییر کرده و در حال برنامه ریزی برای ضربات ایستگاهی است.

وی در ادامه درباره اینکه چرا پرسپولیس در نیمه دوم بازی مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی نداشت، گفت: شاید به این دلیل بود که این تیم فکر می کرد بازی تمام شده است. شاید یکی دیگر از دلایل عملکرد پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان این بود که بازیکنان نمی خواستند مصدوم شوند و همین موضوع کار پرسپولیس را در دربی سخت کرد.

هلیلی افزود: دربی پیش رو به جز کریمی برای هر دو تیم بسیار مهم است، این دیدار می تواند قهرمان این فصل را مشخص کند. بنابراین بدون توجه به موضوعات کری خوانی، باید بدانیم که بازی از نظر امتیاز بسیار مهم است.

وی درباره عملکرد حامد لاک نیز گفت: در شرایط تمرینی تیم نیستیم و اطلاع چندانی از وضعیت بازیکنان نداریم. این مربیان هستند که بازیکنان را از نظر روحی و جسمی زیر نظر دارند. قطعا بازیکنی که از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی باشد برای بازی انتخاب می شود. در مورد عملکرد گوهری هم باید بگویم که در دیدار مقابل نفت، مسد سلیمان فشار زیادی به دروازه پرسپولیس وارد نکرد تا عملکرد گوهری را بررسی کند. خیلی مهم است که هر بازیکن پرسپولیس سرمایه این تیم است و باید از همه بازیکنان حمایت شود تا از نظر روحی سقوط نکنند. اگر این بازیکنان سقوط کنند، تیم اولین ضربه را دریافت می کند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس قبل از دربی نیز گفت: پرسپولیس در این چند سال اخیر هرگز اینگونه نبوده و تلاش می کند تا به بالای جدول برسد و حالا با انگیزه زیادی مقابل استقلال می جنگد تا به لیگ برتر برسد. در صدر جدول با برد در این بازی “فوتبال و اشتباهاتش همیشه در کنار هم بوده اند و اگر بازیکنی اشتباه نکند گلی به ثمر نمی رسد. قطعا در دربی تیمی موفق است که کمترین اشتباه را مرتکب شود. و از موقعیت ها به خوبی استفاده می کند.همانطور که گفتم در دربی پیش رو با توجه به جایگاه تیم ها در جدول فشار زیادی روی تیم ها وجود دارد اما امیدوارم پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی گل بزند تا شاهد یک اتفاق جذاب باشیم. من به شخصه گل در دربی را تجربه کردم به همان اندازه که گلی که منجر به قهرمانی شود شیرین نیست.

دیدگاهتان را بنویسید