واکنش مشکوک این استقلال به جدایی و خروج از ایران

واکنش مشکوک این استقلال به جدایی و خروج از ایران

صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: ابتدا بابت تاخیر عذرخواهی می کنم. خیلی ممنونم که سهم کوچکی در این قهرمانی داشتم و امیدوارم در این شرایط سختی که برای مردم وجود دارد، این جام توانسته باشد باعث خوشحالی مردم کنار من شود. به امید موفقیت های بیشتر برای استقلال تهران.

وی درباره بازی فردا گفت: بازی با آلومینیوم بازی سختی است، نتایج آلومینیوم مشخص است و تیم خوب و منظمی هستند که از نظر دفاعی و انتقال از دفاع به تیم یکی از بهترین تیم های لیگ هستند. حمله کنید.» تقریباً همه تیم های لیگ و ما و بچه ها آنها را خوب می شناسیم و امیدوارم با تدابیر آقای مجیدی پیروز میدان باشم.

آیا به دنبال مهاجرت هستید؟ مصطفوی در این خصوص گفت: در حال حاضر مسابقات لیگ برتر را برگزار می کنیم و تمام تلاشم را می کنم تا به تیم کمک کنم تا بتوانیم سه بازی بعدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم، بعداً درباره آینده صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.

آیا استقلال رکورد لیگ را می شکند؟ سرمربی آبی پوشان گفت: در مورد پتانسیل این تیم می توان زیاد صحبت کرد، سه بازی و 9 امتیاز باقی مانده است. در هر مسابقه ای که برای پیروزی به میدان می رویم و تیم بسیار جوانی در مسیر بسیار سختی قرار می گیرد، خیلی ها برای داشتن یا نداشتن این تیم از ابزارهایی استفاده کرده اند تا از این قهرمانی جلوگیری کنند تا بعد از نقل و انتقالات راه بازیکنان جوان را ببندند. آنها شروع به جذب بازیکنان بسیاری از افراد داخلی و خارجی کردند که انتظار می رفت به شکلی تماشایی از تیم جوان حمایت کنند، شاید بدتر از همه این باشد که آنها با زخم هایی که بر زبان و رفتار خود داشتند تیم را عصبانی کردند. این قهرمانی مانند شنای مخالف رودخانه بود و به همین دلیل باشگاه سپاهان و مدیرعامل محترمشان جناب آقای ساکت از عبارت پاک و سالم برای قهرمانی استفاده کردند. این تیم و خود آقای مجیدی شبانه روزی کار کردند، کار کردند، در مقابل مشکلات قوی تر شدند، دو ستون دفاعی ما به ناحق از ما جدا شد، اما تیم می رفت. هر اتفاق ناخوشایندی که در یک فصل ممکن بود برای ما اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: قبل از بازی با گل گهر دو بازیکن از این تیم حذف شدند، فقط برای همان بازی. دو تن از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران از این تیم جدا شدند. این تیم در نیم فصل دوم تاج گرفت و در نیم فصل تمرین را از دست داد اما هیچ کدام از اینها انگیزه و تلاش بازیکنان و تیم ما را کم نکرد. این تیم در این شرایط سخت سه هفته زودتر موفق به ثبت عنوان قهرمانی شد. ما با همین انگیزه کار می کنیم تا این سه مسابقه را با موفقیت به پایان برسانیم.

مصطفوی در مورد اینکه استقلال طلایی می خواهد یا نه، گفت: دوستان این جام را به ما بدهید، ما طلایی را نمی خواهیم!

وی با اشاره به اینکه خیلی ها می خواستند به نام شخص دیگری قهرمان شوند، گفت: من گفتم این قهرمانی بیش از همه متعلق به هواداران عزیزی است که ظلم را دیدند و کاری از دست ما برنمی آمد. امسال با تمام وجود از ما حمایت کردند و منافقین را نخوردند و فریب حسودان، تنگ نظران و بدخواهان را نخوردند و از تیم خود حمایت کردند. اولین قهرمانی برای هواداران و این مردم است. سپس کار شبانه روزی برای یک گروه دشوار است و نتایج در محل مشخص است. برای هر لحظه از مسابقه برنامه داشت و این یکی از خاص ترین و ماندگارترین قهرمانی های تاریخ فوتبال ایران است.

صالح مصطفوی در خصوص اینکه استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور ندارد، گفت: به نظر می رسد حیف بزرگی برای لیگ قهرمانان آسیا باشد، چرا که با این مدل عملکرد این تیم آنقدر جذاب است که گاهی حتی نیمکت نشینان را نیز به همراه دارد. بازیکنان در زمین هیجان نشان می دهند و با این حال واقعا جای تماشاگران خونگرم در آسیا خالی است، اما بیشتر از استقلال، فوتبال آسیا سرکوب شده و برای فوتبال آسیا حیف بزرگ است و امیدوارم برای تضمین استقلال تدابیری اندیشیده شود. فصل آینده شرکت در لیگ قهرمانان آسیا.

دیدگاهتان را بنویسید