واکنش این استقلال به احتمال جدایی اش

واکنش این استقلال به احتمال جدایی اش

رضا عنایتی در نشست خبری پس از شکست هواداران مقابل نساجی گفت: همیشه روند و شرایط تیم را اینجا تعریف کرده ایم اما امروز یکی از بدترین بازی های هواداران در 28 هفته اخیر بود. به هواداران نساجی تبریک می گویم اما آنقدر بد بودیم که نمی دانم چه بگویم. بچه های ما دچار توهم شده اند.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما با افتخار به زمین آمدند و هر چه تلاش کردیم آنها را از این وضعیت برگردانیم، تمرکز و شرایط خوبی را نداشتیم. اگر بخواهم بازی را به دو دسته تقسیم کنم. دو قسمتش رو به عباس راکی ​​میدم ولی ما 100 درصد مقصریم. قسمت سنگی برای داوری است. ما از این چیزهای عجیب زیاد دیده ایم.

سرمربی خاطرنشان کرد: این فصل به خصوص اتفاقی که برای ما در تبریز افتاد خوب نبود. برخی از داوران ما احساساتی هستند و نباید به سمت داور بیایند. وقتی احساسات بر عقل چیره می شود، همه چیز خراب می شود. امروز راکی ​​که دوست بسیار خوبی هم برای من است، احساسی ترین فرد روی زمین بود.

عنایتی افزود: صحنه ها را در ادامه می بینیم اما سوت ها افتضاح و افتضاح بود. ما نمی خواهیم بهانه بیاوریم و تیم ما در شرایط بدی قرار داشت. ما اصلا وضعیت روحی خوبی نداشتیم و بچه ها فکر می کردند لیگ را برده ایم. آنها چند هفته در لیگ ماندند و شرایط کمی سخت شد. لیگ ما دچار فرسودگی شده و حفظ انگیزه در این شرایط سخت است. بازیکنان خیالشان راحت شد و وقتی دیدند تیم سقوط نمی کند، کارمان سخت تر شد. ما بعد از هر بازی پاداش نمی دهیم و وقتی بازیکنی می بیند تیم برنده می شود اما جایزه نمی گیرد، ذهنش گیج می شود.

وی گفت: امروز همه چیز دست به دست هم داد و نتیجه عادلانه ای در زمین به دست آمد. نمی توانستیم مثل بازی های قبلی کار کنیم. در دیدارهای قبلی از تیمم تمجید کردم اما حالا باید به سرعت ریکاوری کنیم و بازی بعدی را مقابل یک تیم بزرگ با مربی بزرگی انجام دهیم. این دیدار هم برای ما خیلی سخت است.

مربی هواداران درباره اینکه آیا با توجه به روند خوب این تیم در نیم فصل، برای فصل آینده هم همین تیم را حفظ می کنند، توضیح داد: این هفته با مدیران باشگاه جلسه دارم. آیا برای ادامه همکاری باید نتیجه گیری کنیم؟ این دیدار برای ما حیاتی است. اگر بخواهند به تیم خدمت کنند وگرنه بحث کاملا جداست. ما برنامه ها را آماده کرده ایم و همه چیز آماده است، اما ابتدا باید دید تکلیف ما چیست.

دیدگاهتان را بنویسید