واکنش مهدی طارمی به مصاحبه جنجالی فردوسی پور/عکس

مصاحبه اخیر و جنجالی مهدی طارمی بازتاب های زیادی در فوتبال پرتغال داشت. مهاجم تیم ملی در بخشی از این گفتگو به آرامی از تمایل خود برای جدایی و رفتن به یک باشگاه انگلیسی صحبت کرد. اما این سخنان به مذاق هواداران پورتو خوش نیامد.

طارمی در این گفت وگو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در پورتو می ماند یا خیر، اینگونه پاسخ داد: تصمیم با باشگاه است. باید دید اولویت ها چیست. در اروپا و همه جای دنیا تصمیم نهایی با باشگاه است.

آیا او می خواهد در پورتو بماند یا برود؟ او گفت: “اگر من مدیرعامل باشگاه بودم و بازیکنی در شرایط فعلی به 30 می رسید… نمی توانستم در آینده دستاوردهای زیادی برای پورتو داشته باشم.” از نظر مالی آنها می توانند بازیکنان جوان خود را حفظ کنند و بفروشند. بعداً با قیمت بالاتر، اما وضعیت من طوری نیست که مرا نگه دارند و بعد از دو سال بفروشند.

ظاهرا این مصاحبه طارمی باعث سوء تفاهماتی در پرتغال شد و متن این گفتگو به گونه ای ترجمه شد که طارمی عنوان کرد اگر مدیر باشگاه پورتو بود قطعا در این شرایط خود را می فروخت زیرا اکنون 30 ساله است. ساله. حالا این بازیکن ایرانی با تکذیب این ادعا مدعی است که با جان و دل برای پورتو بازی می کند.

طارمی در آغاز توییتی به زبان پرتغالی نوشت: با توجه به مطالبی که امروز در مورد جایگاه من در باشگاه منتشر شد، فقط می خواهم تاکید کنم که با جان و دل اینجا هستم.

وی ادامه داد: من عاشق شهر و مردمی هستم که از زمانی که به اینجا آمده ام همیشه با من رفتار خوبی داشته اند. تمرکز من این است و همیشه این است که اینجا باشم و بهترین کار را برای پورتو انجام دهم و تا جایی که بتوانم کمک کنم.

مهاجم پورتو همچنین خاطرنشان کرد: فصل گذشته با تلاش و فداکاری فراوان به قهرمانی رسیدیم و معتقدم همیشه بهترین عملکردم را در زمین انجام دادم. من اینجا خوشحالم و آنچه ممکن است در رسانه ها منتشر شود تأثیری بر روابط من با هواداران، باشگاه و کل ساختار نخواهد گذاشت.

طارمی در پایان شعار معروف هواداران پورتو را مطرح کرد و نوشت: ما پورتو هستیم مثل ما یکی از ما.

واکنش مهدی طارمی به مصاحبه جنجالی فردوسی پور/عکس

دیدگاهتان را بنویسید