واکنش نماینده هنگام تحویل خودروی شاسی بلند/ چرا التماس کنیم؟ قیمت ماشین چنده؟

واکنش نماینده هنگام تحویل خودروی شاسی بلند/ چرا التماس کنیم؟  قیمت ماشین چنده؟

معاونی در مورد تحویل خودرو گفت: چرا باید این گداها را بیرون بیاوریم و به جیپ آویزان کنیم؟ قیمت یک SUV چقدر است؟

فریدون عباسی در خصوص تصویب واگذاری خودرو به نمایندگان گفت: موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان مربوط به سال گذشته بود و ربطی به وزیر صمت نداشت.

یکی از اعضای فراکسیون انقلاب مجلس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بهزیستی مجلس برای ارائه درخواست تحویل خودرو با دفاتر نمایندگی ها تماس گرفته است، افزود: آنها نیز با من تماس گرفتند و گفتند که چنین خودرویی است. از شرکت بهمن خودرو به نام کرامت و فیدلیتی که کار نمی کند و در یک روز با قیمت 740 تا 780 میلیون تومان و با توجه به اینکه کدام مدل را انتخاب می کنیم تحویل نمایندگان می شود. من نه نیاز داشتم و نه باور داشتم که ماشین را بردارم و هیچ اقدامی نکردم.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم گفت: به نظر من استیضاح دو ساله وزرا اشتباه است، باید اجازه دهیم دولت ثبات داشته باشد و اگر فردی می خواهد برود رئیس جمهور تصمیم بگیرد که آن فرد برو کنار و بگذار مجلس نارسایی را تحمل کند زمین نخورید

عباسی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در قبال انتصابات خود پاسخگو باشد، گفت: شفافیت خوب است، دولت باید اعلام کند که کمیته انتصابش کیست و چه تجربه ای دارند و مردم چگونه اظهار نظر می کنند، بنابراین دولت نیز باید پاسخگوی شفافیت باشد. شفاف باشد

وی خاطرنشان کرد: اگر در بحث واگذاری خودروها شفاف سازی می شد، وقتی این موضوع را به روی وزیر بستند و به دروغ اعلام کردند که وزیر خودرو به آقای فاطمی امین اطلاعی در این زمینه نداده، این وضعیت پیش نمی آمد. مسائل

وی در مورد اینکه آیا نمایندگان از این موضوع اطلاع داشتند یا خیر، گفت: خیر. در هر اداره بهزیستی می رود یک سفر یا هتلی را هماهنگ می کند و بعد اعلام می کند که این هتل با آن قیمت است، در مورد خودروها، لیزینگ ها در دانشگاه ها و ادارات این کارها را انجام می دادند. در مجلس فراخوانی که شد از مجریه و اجتماعی مجلس بود و نماینده این شرکت خودروسازی هم کار می کرد که فکر می کنم از شرکت بهمن خودرو بود.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی یادآور شد: عده ای فکر می کنند این موضوع غیرقانونی نیست و به آنها امتیاز داده می شود و واقعاً به آن نیاز دارند، به ویژه نمایندگانی که مرتب و هر هفته برای بازدید از حوزه انتخابیه خود سفر می کنند. من می خواهم در این زمینه نظر بدهم، می گویم باید یک ماشین مطمئن برای سفر به آنها داده شود.

عباسی تصریح کرد: از آنجایی که در سطح شهر شاهد چنین مشکلاتی خودروهای بومی هستیم و مدام درگیر آن هستیم، بهتر است سامانه رسما خودروهای مقاوم تری را در اختیار نمایندگان قرار دهد که احتمال خرابی آن کمتر است.

و افزود: بالاخره برای نماینده مردم شدن و ماندن در مجلس این همه پول خرج می کنند و این همه لطف می کنند. این فقط ماشین نیست که باعث می شود مردم به ماشین توجه کنند و فکر کنند ارزش نمایندگان مجلس زیاد است، این را به شما می گویم، این حق من است، من از مجلس نمی گیرم، حقوقم را از خودم می گیرم. دفتر و حقوق من از مجلس بیشتر است.

یکی از اعضای کمیته انرژی شورای اسلامی گفت: بهتر است این حرف ها به دروغ در سطح جامعه پخش نشود که به نمایندگان رشوه می دهند یا پول می دهند. فکر می کند اگر نداند یک نماینده چقدر هزینه می کند در مجلس چه می شود.

عباسی خاطرنشان کرد: نظام هر روز و هر دقیقه برای نشستن این نماینده در مجلس هزینه می کند، این همه کارمند، ماشین و ساختمان، نگهداری این همه هزینه، چقدر برای هواپیما و چقدر پول برای هواپیما داده می شود. دفاتر نمایندگی ها چرا باید این گداها را برداریم و سوار جیپ کنیم؟ قیمت یک SUV چقدر است؟

وی با توجه به اینکه آقای غضنفرآبادی به کمیته نظارت بر عملکرد نمایندگان اعلام کرد که ادعای آقای بیگی کذب است، در حالی که آقای درویشیان اعلام کرد اینطور نیست، گفت: ربط دادن موضوع به وزیر کار اشتباهی است. از سکوت و آقای درویشیان در این خصوص گفت.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم تصریح کرد: این یک روال اداری بود که یک نفر رفت و چیزی آورد و به نمایندگان مجلس داد. من نمی دانم که برخی از نمایندگان ماشین را فروخته اند و کسب و کاری راه اندازی کرده اند و برخی از آن استفاده می کنند.

عباسی گفت: حتی یک نفر به من گفت که اگر این ماشین را لازم نداری، ببر و به ما بده تا ما که نیاز داریم استفاده کنیم. بازار آزاد ایجاد کنید.

وی در خصوص اینکه گفته می شود این خودروها در پارکینگ مجلسی هستند، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم چون از پارکینگ رفت و آمد نمی کنم و نمی دانم در پارکینگ چه چیزی پارک شده است. مقدار زیادی

این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: باید به مردم بگویید حواس خود را جمع کنند و توسط رسانه ها و جریان های سیاسی گمراه نشوند تا نمایندگان و دولت تضعیف نشوند. من نمی گویم همه چیز تمیز و سالم است، همه جا اشتباه می شود. من اکثر نمایندگان مجلس را دلسوز و دلسوز می دانم و برای رأی دهندگان کار می کنند، چرا آنها تحت فشار فکری هستند، تقصیر نمایندگان مجلس نیست که ارزش پول ملی پایین آمد. مردم باید به این نکات توجه کنند که هزینه نمایندگی خیلی بیشتر از اینهاست.

عباسی تصریح کرد: ببینید شورای نگهبان قبل از انتخابات چقدر قدرت دارد و برای انتخاب و معرفی کاندیداهایی که مشکلی با مردم ندارند چقدر باید کار کند. شورای نگهبان هم باید این موضوع را در نظر بگیرد که ممکن است درصد خطا باشد و نمایندگان به طور کامل از فیلتر عبور نکنند. یعنی هم آنهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند و هم آنهایی که رد شده اند می توانند نادرست باشند، باید میزان خطای پرونده ها را در نظر بگیریم.

و ادامه داد: وقتی نماینده ای می خواهد انتخاب شود، وزارت کشور چقدر باید برای برگزاری انتخابات اختصاص دهد، چند هیات نظارت وجود دارد و چقدر بنزین برای نماینده شدن مصرف می شود؟ ” ما هزینه های ستادی و اداری مجلس را به صورت روزانه محاسبه می کنیم و می گوییم که باید به 290 نماینده اختصاص یابد. ببینید چقدر هزینه در روز برای نماینده دارد. مردم می‌دانند که نباید با خودروهای شاسی‌بلند گول بزنند و فکر نمی‌کنند که نمایندگان چیز اضافی از مردم دریافت کنند.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از نمایندگان طلب پول می کنند، گفت: در یک ماه گذشته برای گروه جهادی دارالقران در چند شهر، تیم های ورزشی از من پول گرفتند. یعنی جایی نیست که کسی از ما پول نخواهد، این روزها به خاطر افزایش قیمت ها از ما پول می خواهند و حتی با یک میلیون تومان هم نمی توانند کارشان را انجام دهند.

عباسی گفت: انواع و اقسام افراد و گروه ها از نمایندگان مدارس، هیات های ورزشی، امور مذهبی و فرهنگی و گروه سرود پول می گیرند.

و افزود: ما چاره ای نداریم وقتی فردی می آید و می بینید فقیر است و مشکل دارد، باید برویم وام بگیریم. من خودم مجبور شدم برای پرداخت اقساط 150 تا 200 میلیون تومان وام بگیرم تا بتوانم به پرس و جوهایی که به ما می رسد پاسخ بدهم که چرا مردم فکر می کنند پول اضافی به ما می دهند.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم درباره تصمیم برای ابقای آنها، مجلس و نظام گفت: باید همه چیز را شفاف بیان کنند. همانطور که من می گویم دولت باید شفاف باشد و بگوید چه کسی مسئولین کشور را تعیین می کند، مجلس هم می تواند بگوید حقوق نمایندگان مردم چقدر است. باید به ما اطلاع دهند که چقدر برای هواپیما پول می دهند، گاهی ما بیشتر می دهیم، یعنی همه چیز را روشن کنند، چرا به نمایندگان مردم فشار می آورند که شفاف رای بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید