واکنش پرسپولیسی ها به شکست در آخرین لحظات

واکنش پرسپولیسی ها به شکست در آخرین لحظات

مهزاد معدنچی پس از شکست دقایق پایانی فجر سپاسی شیراز مقابل شهرهدی گفت: ناراحت هستیم و شرایط راضی کننده نیست. وظیفه خود می دانم بابت نتایج فجر از تماشاگران و مردم شیراز عذرخواهی کنم و این دیدار سخت را پیش بینی می کردیم. این مسابقه آخرین فرصت برای شهر ماشین ها بود و خیلی سخت بازی کرد. زمان به عقب برنمی گردم و فکر می کنم تیم مشکلاتی داشته که اگر تشویقش کنیم از مسیر خود دور می شویم.

او گفت: او شکست را می پذیرد. نکته مثبتی که در تیم فجر دیدم این بود که بازیکنان خیلی زحمت کشیدند. از زمین شکایتی ندارم و از پرسنل شیراز که برای سالم سازی زمین تلاش کردند تشکر می کنم. این را به عنوان بی تجربگی من در نظر نگیرید. من سال هاست که فوتبال بازی می کنم و در تیم های بزرگ بازی کرده ام. من به این بازیکنان اعتقاد دارم و فکر می کنم فجر سپاسی در لیگ برتر بماند. اگر تیم سقوط کند، دیگر تمرین نمی کنم.

سپاسی شیراز سرمربی فجر درباره ارزیابی حسن اکرمی اظهار کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. بازیکن ما در نقطه پنالتی بی پروا بود. مسابقات زیادی باقی مانده است و می توانیم نتایج قبلی را با اتفاق نظر جبران کنیم. من متولی باشگاه هستم و در این مدت سعی کردیم بچه ها را از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دهیم. هرکسی که می خواهد به جای من بیاید اما من به این تیم امید زیادی دارم.

معدنچی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر وضعیت نامطلوب روحی و روانی بازیکنان فجر سپاسی در نیمه اول گفت: برای شما احترام قائل هستم اما 48 ساعت با این بازیکنان زندگی کردم و فکر می کنم وضعیت روحی بسیار خوبی داشتند. نمی گویم در بازی های قبلی وضعیت روحی و روانی اینطور نبود، اما بازیکنان در بازی امروز بسیار پرانرژی و قوی بودند. از بازیکنانم بابت زحماتشان تشکر می کنم و باید تلاش کنیم تا در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید