من در لحظات حساس به جوانان اعتماد کرده ام / امروز نهضت امام خمینی (ره) از ایران پیشی گرفته است


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843625

کارشناس سیاسی و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا:

محمدحسن گادر ابیانه گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی در بحبوحه تحریم ها را مدیون حمایت ها و رهنمودهای مردمی امام خمینی (ره) و سپس مقام معظم رهبری هستیم که همانند امام در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس سیاسی و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت و گو با عصر همدان؛ وی گفت: امام ضمن هدایت از نظر قرآن، مردم را به میدان می برد و به جوانان اعتماد خاصی داشت و در هر مرحله از سختی و نیاز، حضرت رو به جوانان می کرد و می فرمود; جوان به جبهه می رود، جوان به سمت محرومان می رود و در کار سازندگی شرکت می کند.

وی گفت: در جاهایی که توفیق بود جاهایی بود که مردم و جوانان به دعوت امام راحل پاسخ دادند و هر چه اجابت شد بیشتر موفق شدیم.

قدیری ابیانه تصریح کرد: امام خمینی (ره) نیز از خدا می ترسیدند که از خدا می ترسیدند و خدا را متعال می دانستند و به دستورات قرآن عمل می کردند و به وعده های الهی ایمان داشتند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: امام از نیروها نمی ترسید و به همین دلیل اجازه پذیرش سلطه آمریکا و غیر آن را نمی داد و اجازه نمی داد دیگر ابرقدرت ها با نیروهای آمریکایی و اروپایی مخالفت کنند و شعارشان شرقی نبود. نه غربی و مستقل. «آنها بودند.

وی ادامه داد: البته این شعار به معنای نداشتن رابطه نبود، بلکه به معنای داشتن رابطه بر اساس منافع خودمان بود و این سیاست به گونه ای پاسخ داد که اگر توطئه هایی علیه انقلاب اسلامی در تاریخ بی سابقه بود، علیه هیچ کدام دولت قدرتمند اروپایی.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اما ما مقاومت کرده ایم و مقاومت سخت است، اما این دستور قرآن است که در دل هر سختی آسان است و ما 43 سال در مقابل همه توطئه های آنها ایستادگی کرده ایم؛ اما این دستور قرآن است. این یک پیروزی بزرگ است.

وی گفت: با وجود این توطئه ها، ما در بحبوحه این تحریم ها پیشرفت زیادی داشته ایم. ما این پیشرفت را مدیون حمایت ها و رهنمودهای مردمی امام خمینی (ره) و سپس مقام معظم رهبری هستیم که راه امام خمینی (ره) و انقلابی مانند امام خمینی (ره) را دنبال کرد.»

گدری ابیانه با اشاره به شرایط کنونی منطقه افزود: امروز نهضت اسلامی از ایران پیشی گرفته و در عین حال گفتیم ملت های دیگر بیدار شوند و امروز می بینیم که ملت های منطقه مانند یمن، عراق، سوریه حزب الله و حماس از خواب بیدار شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت ادامه دارد و دنیا به سمت چندقطبی شدن پیش می رود و یکی از قطب های نوظهور با محوریت ایران، قطب بزرگ اسلام و تمدن اسلامی است و این شناخت استراتژیست ها، دوستان و دشمنان است و می دانند که این حرکت در این جهت است.«بروید و پیروزی های بزرگی در انتظار ملت ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید