واگذاری دارایی های وزارت کار به مستمری بگیران در قالب تعاونی

واگذاری دارایی های وزارت کار به مستمری بگیران در قالب تعاونی

سرپرست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نیازمند نگاه تحول آفرین در بخش تعاون هستیم، گفت: بخش عظیمی از دارایی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال واگذاری به مستمری بگیران است. به الگوی تعاونی های استانی

محمدهادی زاهدیووا (سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی) در نشست دوستانه با مدیران تعاونی های سراسر کشور با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر رونق اقتصاد، گفت: تعاونی ها نقشی بی بدیل در ارتقای یک اقتصاد دارند. اقتصاد فرهنگی و اجتماعی».

وی افزود: ترویج فرهنگ تعاون زمینه ساز توسعه کمی و کیفی بخش تعاون در کشور است.

زاهدیوا تصریح کرد: رویکرد تعاونی می تواند در پیشرفت بنگاه های اقتصادی و دولتی نقش داشته باشد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه تعاونی‌های مسکن در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: این تعاونی‌ها با مشارکت وزارت مسکن و فواید عمومی برای اقشار متوسط ​​و ضعیف مسکن می‌سازند.

وی بر حل مشکلات معیشتی کارکنان در دولت سیزدهم تاکید کرد و در بخشی دیگر از سخنان خود به این نکته اشاره کرد که دستگاه اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بزرگترین سرمایه این وزارتخانه است.

مهدی مسکنی (معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه) در این نشست نیروی انسانی را بازوی قدرتمند اجرایی بخش دولت تعاون در کشور دانست و گفت: در این نشست تخصصی 200 نفر از مدیران تعاونی استان آموزش دیدند. در 6 کارگروه مجزا

وی افزود: رویکرد اصلی معاونت امور تعاون در دولت سیزدهم، دستیابی، هوشمندسازی، کارآمدی و شفافیت است.

معاون امور تعاون رئیس جمهور با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر ارتقای اقتصاد گفت: گسترش ایمان و تقویت ایمان به تعاونی ها در سطح مسئولان کشوری و استانی در حال پیگیری است.

در این جلسه تعدادی از مدیران تعاونی استان به تشریح دغدغه ها، مشکلات و موانع پیش روی بخش تعاون در کشور پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید