ودیعه جدید برای این دسته از مستمری بگیران

ودیعه جدید برای این دسته از مستمری بگیران

چندی پیش مدیرعامل صندوق بازنشستگی از افزایش 100 درصدی وام ضروری بازنشستگان و کارکنان این صندوق خبر داد و ثبت نام از روز شنبه آغاز می شود.

متقاضیان ثبت نام وام بازنشستگان پایه و مشمولان وظیفه می توانند از روز شنبه 15 اسفندماه برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام این وام فقط به صورت اینترنتی خواهد بود و مشمولان می توانند از روز شنبه 15 اسفندماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام وام پایه مستمری بگیران و کارمندان تا 7 اسفند ادامه دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، پس از پایان مهلت ثبت نام، روند رسیدگی به مطالبات مشمولان آغاز و تسهیلات 30 میلیون تومانی در سال آینده به مشمولان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری بازنشستگان کشوری به 30 میلیون تومان افزایش یافت.

نعمت الله ترکی از دریافت 15 میلیون تومان وام ضروری پیش از این به مستمری بگیران صندوق خبر داد.

ترکی همچنین از پرداخت 50 میلیون تومان خرید لوازم خانگی مستمری بگیران از صندوق و 30 میلیون تومان وام ازدواج برای فرزندان 1402 مستمری بگیر خبر داد.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: هر مستمری بگیر تامین اجتماعی می تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت وام 12 میلیون تومانی ثبت نام کند.

بر اساس این گزارش همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سامانه متمرکز ثبت نام وام مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که هر مستمری بگیر تامین اجتماعی می تواند به صورت حضوری و بدون نیاز به مراجعه حضوری در این سامانه ثبت نام کند. ، برای دریافت وام 12 میلیون تومانی از ساعت 10 صبح پنجشنبه 20 بهمن لغایت 30 بهمن ماه از طریق سامانه خدمات آفلاین سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ارائه شد.

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی، تنها مستمری بگیرانی می توانند برای این وام اقدام کنند که حداقل 50 سال و حداکثر 78 سال سن، حداقل دو فرزند تحت تکفل داشته باشند، در دو سال گذشته از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نکرده باشند و این امکان وجود دارد. کسر حق بیمه معوق بر اساس شرایط قانونی بوده و دارای حداقل 10 سال سابقه تامین اجتماعی می باشد.

در این میان دو بند برای حداقل سن 50 تا 78 سال و دو فرزند تحت تکفل وجود دارد که مشکوک است، طبق قانون هر فرزند تا سن معینی به والدین خود وابسته است و سرپرستی والدین بر عهده والدین است. کودک. طبق قانون، فرزندان دختر قبل از ازدواج و به شرط عدم کار به والدین خود وابسته هستند. همچنین فرزندان ذکور می توانند تا سن ۲۲ سالگی به شرط عدم کار از مزایای کارت سلامت برخوردار شوند.

سامانه متمرکز ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی راه اندازی شد. هر یک از مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت وام 12 میلیون تومانی شخصی در این سامانه ثبت نام کنند.

این سامانه از ساعت 10 روز پنجشنبه 20 بهمن لغایت 30 بهمن ماه از طریق سامانه خدمات آفلاین سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس خواهد بود.

در این مرحله وام تامین اجتماعی به مستمری بگیران واجد شرایط در سراسر کشور پرداخت می شود و برای هر شهرستان بر اساس تعداد مستمری بگیران سهمیه مشخصی تعیین می شود و تا تکمیل ظرفیت در هر شهرستان امکان ثبت نام وجود دارد.

با توجه به محدودیت منابع و در دسترس بودن متقاضیان زیاد برای اخذ تسهیلات؛ مستمری بگیرانی که حداقل 50 و حداکثر 78 سال سن داشته باشند و دارای حداقل دو فرزند تحت تکفل باشند و در دو سال اخیر از خدمات قرض الحسنه استفاده نکرده باشند در این مرحله می توانند از این خدمات استفاده کنند.

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir پیش ثبت نام و دارای حداقل 10 سال سابقه پرداخت بیمه و امکان قانونی کسر حق بیمه بر اساس شرایط حقوق باشند. دریافتی از دیگر شرایط کسب این فرصت است.

این سامانه تا پایان روز یکشنبه 30 بهمن برای ثبت نام از متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.

متقاضیان این فرصت پس از ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در بازه زمانی تعیین شده الزامی هستند. در منوی بازنشستگان، گزینه ثبت ادعای مزایا را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید