30 میلیون ودیعه برای این دسته از مستمری بگیران

30 میلیون ودیعه برای این دسته از مستمری بگیران

به گفته آنها سررسید این وام در روزهای اول فروردین بوده است. ثبت نام برای آن در زمستان به پایان رسید، اما هنوز تکلیف پرداخت آن مشخص نشده است.

پیش از این صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده بود که پس از اخذ وام از بانک، پرداخت وام ضروری را اطلاع رسانی خواهد کرد، بنابراین به نظر می رسد موضوع تامین وام حل شده و نتایج وام پیش بینی می شود 30 میلیون تومان برای مستمری بگیران تا پایان هفته جاری مشخص و اعلام شود.

کارمزد این ابزار هنوز مشخص نیست، اما مدت بازپرداخت این وام برای بازنشستگان 36 ماه خواهد بود. بازنشستگان انتظار دارند این وام تا پایان اردیبهشت به حساب آنها واریز شود.

همچنین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز گذشته از افزایش حجم وام مستمری بگیران این سازمان خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به پرداخت وام به مستمری بگیران به عنوان یکی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: از سال گذشته 35 هزار نفر متقاضی دریافت وام بودند که وام این بستگان در چند روز گذشته پرداخت شد. .

میرهاشم موسوی افزود: روند بازپرداخت وام سال 1402 طی روزهای آینده به پایان می رسد و پیشنهاد افزایش مبلغ وام در سال جاری نیز به هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی ارائه شده است. و صندوق های زیرمجموعه آن مستمری بگیران از 12 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید