ورا گفوری همه را در معرض عصبانیت قرار داد!

استقلال در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد در دیداری تماشایی با نتیجه 3 بر 2 از سد مس رفسنجان بگذرد و همچنان به صدر جدول لیگ برتر ادامه دهد. این دیدار در شرایطی برای آبی های پایتخت به پایان رسید که پس از مدت ها وریا گفوری کاپیتان این تیم به میدان آمد.

وریا که مدت زیادی به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی نبود، پس از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را دوباره بست تا نقش لیدر تیمش را در زمین بازی کند. البته قسمت اصلی کاری که دیروز انجام داد، صحبت های داغ بعد از بازی اش بود. او که مشخصا از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ناراحت است، گفت: فوتبال ما اغلب آماتور است، اگر از بازیکنان و مربیان شنیده باشید که به دنبال این هستیم که یک ظاهر حرفه ای به آن بدهیم. از یک طرف یک تراژدی بود، اما از طرف دیگر امیدوارم کسانی که به خواب رفته اند و مست شده اند بیدار شوند و به این فوتبال استراحت بدهند.

انتقاد از مغز تنها بخشی از صحبت های وریا بود که در ادامه صحبت هایش در پشت صحنه گفت: بالاترین نهاد ورزش وزارت ورزش است و بالاترین نفر وزیر ورزش است. برو مصاحبه ها رو ببین بارها درباره خصوصی سازی صحبت شده اما این اتفاق نیفتاده است. خب اینها پشت پرده هایی هستند که نمی خواهند استقلال و پرسپولیس خصوصی شود و دنبال آن هستند و فوتبال غیرشخصی و نیازمندی می خواهند که نتواند و دستش را دراز کند تا التماس کند و هر چه من می توانم بگیرم. یک قطره پول از اینور و اونور بریزید و همچنین بدهکار باشید. دستی که در پشت پرده است، مانع از واگذاری فوتبال به ورزشکاران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید