ورزشکاران چهارمحال و بختیاری با کسب 14 مدال در المپیک استعدادهای برتر ورزشی کشور


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907286

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهاد کرد؛

جهانبخشی گفت: سه تیم اعزامی چهارمحال و بختیاری به سومین دوره مسابقات المپیک استعدادهای برتر سال جدید میلادی موفق به کسب 14 مدال انفرادی و تیمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله جهانبخشی سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: سه تیم اعزامی استان به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر نوروزی موفق به کسب 14 مدال انفرادی و تیمی شدند.
وی افزود: 292 ورزشکار استانی به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر امسال در استان های مختلف اعزام شدند که از این تعداد 167 نفر پسر و 125 نفر دختر بودند.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورزشکاران استان موفق به کسب 14 مدال شامل 2 مدال طلا، 4 مدال نقره و 6 مدال برنز در بخش انفرادی و یک مدال نقره و یک برنز شدند. مدال در تیم
جهانبخشی تصریح کرد: سید علی اکبر میراحمدی در رشته بوکس در بخش انفرادی مدال نقره، ترانه طاهرزاده در رشته تیراندازی با کمان مدال طلای انفرادی، ریحانه داور مدال نقره و محمد متین نصیری در رشته قایقرانی و آب مدال برنز را کسب کردند. برنده شد و آهنگ طاهرزاده نیز در تیراندازی با کمان طلا گرفت.
وی خاطرنشان کرد: آرمین صالحی زاده در کشتی فرنگی مدال برنز، آیدا پورحسینی در وزنه برداری مدال برنز، هانیه هاشمی مدال نقره، هستی ایزدی مدال برنز، ابوالفضل علیدوستی در رشته جودو مدال برنز و محمد خلیلیان طلا کسب کردند. مدال آوردند و نرگس جعفری مدال برنز را در رشته دو و میدانی به ارمغان آوردند.
چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش تیمی، تیم تیراندازی بانوان به مدال نقره و مردان به مدال برنز دست یافتند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید