ورزشگاه چمران آمل پس از 17 سال بازگشایی شد


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808724

حسن رنگرز در مراسم افتتاحیه ورزشگاه چمران آمل در 17 سالگی گفت: زیرساخت های این ورزشگاه به زودی تکمیل می شود و شاهد حضور مسابقات لیگ هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حسن رنگرس امشب در مراسم افتتاحیه ورزشگاه چمران آمل گفت: تکمیل زیرساخت های ورزشی در مازندران از اولویت های دولت است.

وی با بیان افتتاح ورزشگاه چمران پس از 17 سال گفت: با نگاه به وزارتخانه زیرساخت های این ورزشگاه به زودی تکمیل می شود و شاهد حضور مسابقات لیگ هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: شرکت توسعه تجهیزات در مدت کوتاهی کارهای بزرگی انجام داده است، اتفاقات خوبی هم در ورزشگاه چالوس و هم در ورزشگاه چمران افتاده است.

فرماندار آمل گفت: فاز اول این پروژه پس از 17 سال به ارزش 25 میلیارد تن به بهره برداری رسید.

سیدعباس حسینی با تاکید بر اینکه فاز اول این ورزشگاه افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: پروژه شهید چمران در حال حاضر در تحویل موقت است، این پروژه همچنان دارای نواقصی است که قرار است پیمانکار به زودی به اتمام برساند.

فرماندار آمل ارزش ورزشگاه چمران را 150 میلیارد تن پیش بینی کرد و افزود: با راه اندازی این ورزشگاه می تواند فضای خوبی برای کشف استعدادهای ورزشی باشد.

وی سرانه های ورزشی در آمل را نسبت به ورزشکاران این شهرستان پایین دانست و گفت: با وجود استعدادهای ورزشی فراوانی که در این شهرستان حضور دارند، توانسته ایم در برخی از زمینه ها افتخار استان و کشور باشیم. متاسفانه سرانه ورزش در شهرستان آمل کمتر از میانگین سرانه ورزش مازندران است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

حسینی بیان کرد: میانگین سرانه ورزش در مازندران 120 سانتی متر است در حالی که میانگین سرانه ورزش در آمل 97 سانتی متر است که البته هشت تیم لیگ برتری در مناطق مختلف حضور دارند.

ورزشگاه چمران 17 سال پس از فاز یک افتتاح شد، این استادیوم یکی از قدیمی ترین پروژه های ورزشی مازندران بود که در سال 84 کلنگ زنی شد و با انتقادات و گلایه های مردمی همچنان نیمه کاره مانده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید