ورود به سینما با کارت واکسن الزامی است

وی افزود: با وجود کمبود سینما در روستاها، شیوع ویروس کرونا و بهره برداری از 50 درصد ظرفیت نیز آسیب مضاعفی به سینماهای روستایی وارد کرده است.

مدیر امور سینمای قزوین با بیان اینکه به دلیل وضعیت تاج، مردم از رفتن به سینما می ترسند، گفت: اخیرا سینماها احیا و گسترش پیدا کرده اند، اما تا زمانی که واکسیناسیون تمام نشود و تاج از بین برود، فروش به همین صورت ادامه دارد. قبل.” .

شهرهای استان قزوین سینما ندارند

این مقام مسئول در خصوص کمبود سینما در شهرهای قزوین تصریح کرد: از آنجایی که استان قزوین یک استان فرهنگی و هنری است یکی از مشکلات اساسی ما در این زمینه کمبود سینما در شهرهای بزرگ مانند آبیک، بوئین زهرا و تاکستان است. سینما ندارند

مسئول سینما باچمن قزوین افزود: مردم و هنرمندان این شهرها دغدغه داشتن سینما را دارند و با توجه به اینکه شهرهای محمدیه و الوند حدود 20 هزار نفر جمعیت دارند و نخبگان فرهنگی و هنری زیادی در بین آنها حضور دارند، از حضور در سینما استقبال خواهند کرد. سینما. “کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه موسسه بهمن سبز آمادگی ساخت سینما را دارد گفت: با همت و همکاری مسئولان، شهرداری یا بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری هستیم.

حبیبی در پایان گفت: علیرغم اینکه کارگردانان یکی از مشاغلی بودند که در زمان فوران تاج بیشترین آسیب را دیدند، اما در سطح کلان حمایت چندانی از آنها نشد، اما در سطح استان این اتفاق نیفتاد و مجبور شدند. کارکنان خود را تنظیم کنند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید