ورژن جذاب استقلال به پرسپولیس رفت!

ورژن جذاب استقلال به پرسپولیس رفت!

رضا اسدی که در لیگ بیست و یکم به عنوان کلیدی در نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، علیرغم عملکرد موفقی که داشت، به دلیل مشکلاتی در نهایت پس از یک سال تصمیم به پایان حضورش گرفت و تا پایان فصل گذشته راهی تراکتورسازی شد.

اسدی که در دوران حضورش در پرسپولیس با بی تفاوتی عجیبی مواجه شده بود، فصل گذشته راهی تراکتورسازی شد و تا آخرین بازی شانس آقای گلی را داشت. او دومین گلزن برتر فصل به عنوان مهاجم در تیم پاکو هامس انتخاب شد، بنابراین او یک بار دیگر به عنوان یک ستاره در پنجره تابستانی ظاهر خواهد شد.

این اتفاق بحث های زیادی را در مورد آینده او ایجاد کرده و از استقلال و سپاهان نیز به عنوان دیگر مقصدهای احتمالی او یاد شده است. حالا اما یک اتفاق خاص باعث شده اسدی در فصل آینده کاملا مردد باشد و با صرف زمان کم به دنبال راه حلی خاص باشد.

یحیی گل محمدی که فصل گذشته به رضا اسعدی پیشنهاد تمدید قرارداد داد و پس از آن پیشنهاد عجیب باشگاه برای انتقال به تراکتورسازی را رد کرد، حالا می خواهد دوباره این ستاره ملی پوش را به خدمت بگیرد.

شماره هشت بیست و یکمین دوره پرسپولیس که تجربه بازگشت به اردوی تیم ملی و تعقیب رویای حضور در جام ملت های آسیا را نیز به دست آورد، حالا با این پیشنهادی که دریافت کرده، فرصت بازگشت به پرسپولیس بیشتر شده است. و بعید است این بار آن را از دست بدهد.

به ثمر رساندن 12 گل در فصل گذشته و حضور در تراکتورسازی باعث شده تا این بار به دنبال حضور درخشان تری در پرسپولیس باشد و گفته می شود به زودی تصمیم نهایی خود را در این منطقه گرفته و دوباره به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید