ورژن پرسپولیس با توجه به استقلال به تراکتورسازی نزدیک شد

ورژن پرسپولیس با توجه به استقلال به تراکتورسازی نزدیک شد

کاوه رضایی که برای تقویت خط حمله استقلال به جمع ساپینتو اضافه شد و در اردوی پیش فصل این تیم شرکت کرد، حالا برای پوشیدن پیراهن آبی در لیگ بیست و دوم دست و پنجه نرم می کند.

گفته می شود رضایی در حال حاضر به دلیل مشکلات اقامتی در بلژیک نمی تواند استقلالی ها را همراهی کند. البته نبود جای خالی در لیست استقلال نیز به عنوان یکی دیگر از دلایل ذکر شده است اما این باشگاه معتقد است بر اساس قوانین نقل و انتقالات می تواند برای رضایی جایی پیدا کند و با وجود مخالفت نهادهای حاکمیتی در فدراسیون، استقلال ایستاده است. مبنای قانون مازاد بازیکنان در قوانین نقل و انتقالات سازمان لیگ مشخص شده است. به همین دلیل مسئولان مربوطه بحث سکوت قانون را مطرح می کنند و موضع صریحی در این خصوص ابراز نمی کنند.

اما موضوع اقامت رضایی در بلژیک اولین مانعی است که هنوز حل نشده و به همین دلیل او نمی تواند قرارداد خود را نهایی کند و آبی پوشان را در این مسابقات همراهی کند. از طرفی طبق توافق باشگاه استقلال با این بازیکن و امضای قرارداد داخلی، مدیران این باشگاه دوست ندارند او را به راحتی از دست بدهند.

این در حالی است که اخباری مبنی بر مذاکره رضایی با پرسپولیس به گوش می رسد اما مدیران باشگاه استقلال به دنبال رفتن او به تراکتورسازی هستند، صحبت های مثبتی بین طرفین در این زمینه انجام شده اما هنوز قرارداد منعقد نشده است. در همین راستا تلاش می شود تا رضایی نیم فصل با توافق دو طرف در تراکتورسازی حضور داشته باشد و سپس برای نیم فصل دوم لیگ به تیم ساپینتو بازگردد.

با این حال باید دید سرنوشت رضایی به کجا می رسد و این بازیکن چه تصمیمی برای ادامه دوران حرفه ای خود خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید