وزارت ورزش: آرامش استقلال حاصل حکومت دکتر هاتیر است

وزارت ورزش: آرامش استقلال حاصل حکومت دکتر هاتیر است

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، دکتر جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر ایرجی معاون ورزشی اداره کل، ارشدی مشاور عالی مدیرکل، آزاد رئیس گروه توسعه ورزش قهرمان و پیام نظر رئیس روابط عمومی ورزش و جوانان امروز استان تهران با حضور در باشگاه های استقلال و پرسپولیس در آستانه شهرورد دو تیم را به رقابتی سالم دعوت کرد.

دکتر علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال امروز میزبان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همراهانش بود. دکتر جوادی مدیر کل ورزش و جوانان با حضور در باشگاه استقلال از زحمات انجام شده قدردانی کرد و همچنین به اهمیت پدیده ورزش و به ویژه رویکرد دو باشگاه مهم تهران در کشور اشاره کرد که تاثیر بسزایی دارد. در مورد نشاط اجتماعی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آرامش کنونی در باشگاه استقلال مشهود است که این آرامش ثمره مدیریت دکتر علی خطیر است و از اقدام انجام شده تشکر و قدردانی می کنم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: مسابقه فردا فراتر از یک بازی، کاری اجتماعی، اخلاقی و تبلیغی است و تاثیری فراتر از بازی دارد، بنابراین وظیفه همه ماست که به یکدیگر کمک کنیم. در این روز.
همچنین دکتر علی حاتیر با تقدیر از مدیریت دکتر جوادی در ورزش تهران اعلام کرد که باشگاه استقلال آمادگی تعامل و همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را دارد و حاضر است در صحن علنی در کنار مسئولان ورزش پایتخت باشد. ورزش ها.