وزیر: هدف از رتبه بندی معلمان افزایش حقوق معلمان نیست

وزیر: هدف از رتبه بندی معلمان افزایش حقوق معلمان نیست

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که با توجه به وجود مدارس در سال آینده چرا همچنان بر نرم افزار شاد تاکید می شود، گفت: سیستم آموزشی دانش آموزی به نام شاد سیستم خوبی است و در این مدت دو سال نیز تجربیات خوبی به دست آوردیم. به دنبال این هستیم که بخشی تحت عنوان کلاس مجازی به آن اضافه کنیم، هماهنگی های لازم در حال انجام است و امسال کار خوب دیگری در آن انجام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: بخشی را در سامانه شاد برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل در نظر می گیریم به نام شبکه آموزش مجازی ایران که کاربرد زیادی خواهد داشت. سیستم Happy یک سیستم تکمیلی برای آموزش حضوری است و مورد استفاده قرار می گیرد، این سیستم غنی است و نیاز به تکمیل دارد.

یوسف نوری گفت: زیرساخت های ارتباطی سامانه شاد تحت پوشش دوستان در وزارت ارتباطات است، تلاش می کنیم به حداکثر پوشش برسیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در سال آینده آموزش ها حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: سال تحصیلی آینده از اول مهرماه آغاز می شود و از سامانه لاکی به عنوان مکمل استفاده می شود. در سیستم لاکی نواقص دانش آموزانی که در دوره غیر حضوری داشتند برطرف می شود.

نوری تصریح کرد: در تابستان برای حدود 2 میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل کلاس تثبیت یادگیری را فراهم کردیم و در ابتدای سال تحصیلی از این آموزش ترکیبی و استفاده از سامانه متمم شاد استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در قانون رتبه بندی تغییری در حقوق معلمان وجود ندارد، گفت: هدف از رتبه بندی موضوع دیگری است، کیفیت آموزشی و ارتقای سلامت معلمان از اهداف رتبه بندی است. ، و تغییرات حقوقی وجود خواهد داشت. .

دیدگاهتان را بنویسید