وزیر ورزش برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس به سراغ این مرد رفت

وزیر ورزش برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس به سراغ این مرد رفت

علی راقتی گفت: صبح امروز در جلسه ای که با حضور دکتر سید حمید سجادی، مهدی تاج و اینجانب در وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای سه باشگاه ایرانی پرسپولیس، استقلال و گل گهر برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی مطرح شد. مورد بحث قرار گرفت.

وی در خصوص جزئیات این جلسه گفت: نهاد متولی در AFC به پرونده سه باشگاه ایرانی اعتراض کرد و تا پایان روز دوشنبه به باشگاه ها فرصت داد تا مدارک خود را در این خصوص ارائه کنند که بلافاصله فدراسیون فوتبال حضور خواهد داشت. و کمیته ها.» با مدیران دو باشگاه و همکاری این وزارتخانه مراحل تهیه اسناد آغاز شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر ورزش قهرمانی کشور با بیان اینکه مالکیت مشترک یکی از ایرادات مطرح شده از سوی کنفدراسیون آسیا بود، یادآور شد: برای حل این مشکل بلافاصله مجامع دو باشگاه توسط دولت تفکیک شد. با توجه به واگذاری باشگاه ها از طریق فرابورس که روند قانونی و تشریفات خاصی نیز دارد، مدت هاست که این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی سازی رصد و اجرا می شود.

وی توضیح داد: در نهایت مقرر شد روند عرضه سهام دو باشگاه با تأخیر در بورس آغاز شود و طبق برنامه پیش برود. برای سایر ایرادات، مدیران هر دو باشگاه مشغول کار هستند و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه حمایت هایی دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید