وضعیت اضطراری در ایالت کالیفرنیای آمریکا / موارد ابتلا به سه ویروس کشنده افزایش یافته است


ساعت: 03:20
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908469

به دنبال افزایش موارد آنفولانزا، کووید-۱۹ و ویروس سنسیشیال تنفسی در ایالت کالیفرنیا، مقامات بهداشتی وضعیت اضطراری اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که بخش‌هایی از ایالت کالیفرنیا شاهد یک اپیدمی اولیه آنفولانزا است، ویروس سنسیشیال تنفسی به سرعت در حال گسترش است و هر روز تعداد بیشتری از کودکان خردسال با علائم این ویروس در بیمارستان‌ها و اورژانس‌های کالیفرنیا پذیرش می‌شوند.

در عین حال، ابتلا به کووید 19 نیز در این وضعیت رو به افزایش است و کارشناسان پزشکی پیش بینی می کنند که تعداد موارد ابتلا به این ویروس خطرناک در پاییز و زمستان امسال و همچنین در تعطیلات پایانی سال جاری میلادی دوباره افزایش یابد. سال

کارشناسان بیماری های عفونی نیز نسبت به شیوع همزمان این سه ویروس خطرناک هشدار داده اند و مقامات بهداشتی در کالیفرنیا نیز به دلیل انتشار ویروس سنسیشیال تنفسی وضعیت اضطراری اعلام کرده اند.

روز جمعه، وزارت بهداشت کالیفرنیا در بیانیه ای اعلام کرد که وضعیت شیوع ویروس کرونا به وضعیت قرمز بازگشته است.

بر اساس گزارش ها، تنها موارد گزارش شده از بیماری کرونا در کالیفرنیا روند صعودی داشته و از 4.1 درصد در هفته گذشته به 4.5 درصد رسیده است. همچنین تعداد بستری شدن در بیمارستان به دلیل وخامت حال بیمار در این وضعیت افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید