وضعیت بازار خودرو در شب یلدا/ قیمت پژو، دنا، کوئیک و تارا در بازار + جدول

وضعیت بازار خودرو در شب یلدا/ قیمت پژو، دنا، کوئیک و تارا در بازار + جدول

قیمت خودرو در بازار آزاد امروز ۹ آذر روز آرام و بدون افزایش و کاهش قیمتی را سپری کرد.

به گزارش ارشا آنلاین؛ قیمت خودرو امروز 9 آذر 1402 با تغییرات جزئی همراه بود. همانند آخرین روز پاییز امسال، تنها چند محصول بومی دچار تغییر قیمت شدند.

قیمت خودرو امروز 9 آذر 1402 در بازار آزاد تنها با افزایش بسیار اندکی در بازار خودروهای داخلی روبرو بوده و روند عادی خود را در آخرین روز پاییزی 1402 دنبال می کند. یعنی خبری از نوسانات ناگهانی قیمت در این بازار نیست.

این در حالی است که روند کلی قیمت خودروهای کارخانه ای در میان مدت صعودی است و البته ممکن است در آینده نه چندان دور ناآرامی در بازار آزاد به وجود بیاید. اما تا آن زمان باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان مربوطه در وزارت ایمنی، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان راهکاری برای ثبات بازار خودرو خواهند یافت یا خیر؟

قیمت خودروهای داخلی

در بازار خودروی داخلی، ارزان ترین خودروی تولید شده در کشور، یعنی. پراید 151 همچنان 276 میلیون تومان معامله می شود. کوییک دنده یکی دیگر از محصولات ارزان قیمت گروه خودروسازی سایپا نیز با قیمت 348 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود اما قیمت کوئیک اس نسبت به سایر محصولات خانواده کوئیک 3 میلیون تومان افزایش یافته است. و نوسانات قیمت آنها برای او عادی به نظر می رسد.

یکی دیگر از خودروهای گروه خانواده کویک که احتمال افزایش قیمت آن در بازار در آینده وجود دارد، خودروی کویک اتوماتیک است که در حال حاضر در بازار 452 میلیون تومان ارزش دارد، اما بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی سایپا در خصوص ارتقای این خودرو واز بر اساس استانداردهای 85 طبیعتا در آینده نسبت به گذشته با افزایش قیمت این خودرو مواجه خواهیم بود.

قیمت خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو مشابه قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا در بازار است. آخرین بازمانده از خانواده سمند یعنی بنزین سمند سورن پلاس همچنان با قیمت 605 میلیون تومان در بازار آزاد بین مصرف کنندگان معامله می شود. تارا V2 اتوماتیک همچنان در بازار 763 میلیون تومان ارزش گذاری شده است. اما در گروه محصولات پژو 207 قیمت برخی خودروها مانند 207 اتوماتیک سقف پانوراما و 207 اتوماتیک سقف فلزی متفاوت است و هر کدام از این خودروها با افزایش قیمت 6 و 3 میلیون تومانی روبرو هستند. به ترتیب در بازار آزاد امروز 9 آذر 1402 یک دستگاه پژو 207 سقف شیشه ای 800 میلیون تومان و یک دستگاه پژو 207 اتوماتیک سقف فلزی 782 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودرو داخلی
قیمت خودروهای مونتاژ شدهقیمت خودرو داخلی

خودروهای مونتاژ شده نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته اند و دلیل این امر دور جدید تحویل و ثبت نام خودروهای وارداتی است.

جک J4 ارزان ترین سدان مونتاژی بازار و ارزان ترین خودروی شرکت کرمان موتور با قیمت 740 میلیون تومان در بازار معرفی شد. متقاضیان خودرو ایکس 55 پرو ارزان ترین کراس اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز این محصول را با قیمت 1.280 میلیون تومان در بازار خریداری می کنند. خودروی هایما S7 پلاس پرفروش ترین کراس اوور بازار ایران خودرو همچنان یک میلیون و 420 هزار تومان قیمت دارد.قیمت خودرو

قیمت خودرو مانند گذشته در پایان هفته همواره در بازار بدون تغییر باقی می ماند و باید منتظر آغاز هفته آینده باشیم تا ببینیم آیا تغییری در روند سیاسی ساخت و فروش رخ خواهد داد. ماشین ها در ایالت