وضعیت بازگشایی مدارس استان تهران + جزئیات

وضعیت بازگشایی مدارس استان تهران + جزئیات

روز جدید استاندار تهران با بیان اینکه در شهرستان‌های استان وضعیت قرمز وجود دارد، گفت: کلاس‌های درسی مدارس از هفته آینده به صورت حضوری با رعایت مراحل بهداشتی برگزار می‌شود.

محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهل و سومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بیش از 22 هزار پروژه آماده افتتاح حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی در استان تهران وجود داشته که حدود 12 تریلیون تن در استان تهران است. پروژه های اقتصادی و 10000 میلیارد تنی پروژه عمرانی است.

وی گفت: حدود 150 میلیارد جلد پروژه مختلف در قالب 21 اقدام در شهر قدس یافت می شود که تعدادی از آنها به صورت نمادین افتتاح شد.

استاندار تهران با بیان اینکه شهر قدس با تقدیم 400 شهید حق ویژه بر گردن انقلاب اسلامی دارد، افزود: با توجه به محدودیت های موجود در محدوده های جغرافیایی شهر باید طراحی متفاوتی برای شروع پروژه های جدید داشته باشد.

وی در خصوص 31 اسفند باخمن گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی راهپیمایی با خودرو و موتورسیکلت انجام می شود و در تمامی شهرستان های استان تهران شرایط تقریبا قرمز است و هیچ توقفی در راهپیمایی وجود نخواهد داشت. باید ایستگاه های مختلف را جمع آوری کرد.”

منصوری ضمن دعوت از مردم به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن افزود: این حضور پشتوانه ویژه ای برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

وی در خصوص برگزاری کلاس ها گفت: از هفته آینده مدارس به صورت حضوری و با رعایت مقررات بهداشتی فعالیت خواهند کرد و کارکنان مدارس و وزارت بهداشت باید بر حضور دانش آموزان در منظم ترین و ضروری ترین فواصل نظارت داشته باشند. و هر تصمیمی مبنی بر کرونا در ستاد ملی و استانی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید