وضعیت فعلی ترافیک در جاده ها و بزرگراه های اصلی پایتخت


ساعت: 09:48
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1919924

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های اصلی پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محمد رزاقی معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت گفت: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابتدای صبح برای روان سازی در تمامی تقاطع ها، تقاطع ها و میادین شهر تهران حضور دارند. و کنترل ترافیک به منظور تنظیم بزرگراه ها انجام می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در جهت جنوب به شمال از گلاب. ، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

سرهنگ رزاقی گفت: در بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از قبل از پل صیاد، جاده چمران جنوب به شمال در قسمت حکیم به همت، جاده غرب به شرق از گلها و ایما ترافیک سنگین در جهت غرب به شرق آزادراه از سمت چیتگر و آزادگان، بزرگراه شهید همت در جهت غرب به شرق از جنت آباد، در جهت شهید حکیم در جهت غرب به شرق از سمت شهید ستاری، شیخ فضل الله در جهت غرب به شرق از جناح.

معاون عملیات ترافیکی پایتخت خاطرنشان کرد: ترافیک سنگینی در محورهای بابایی، همت و همچنین محور نواب و سعیدی گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید