وظایف بیشتر به بانوان بدهیم/ 2 بازیکن مربی دره شهر در اردوی تیم ملی تکواندو حضور خواهند داشت.


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855163

رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع پیش از انتخابات هیات استان ایلام گفت: تکواندو استان پتانسیل بالایی دارد که با هماهنگی و همدلی بیشتر می توان روزهای خوب گذشته را تکرار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی پس از انتخاب ناصر منش به عنوان سرپرست هیئت استان ایلام گفت: خوشحالم که نامزدها از خانواده تکواندو بودند و در نهایت با درایت جمعی رئیس جدید معرفی شد. با تشکر از رئیس سابق هیئت که در کنار ما نیست و تکواندو را در استان به خوبی انجام داده است و ضمن تبریک به ناصرمانش از همه خانواده‌های تکواندوی استان می‌خواهم با همفکری و همدلی برای توسعه تلاش کنند. تکواندو که پتانسیل بالایی دارد.

ساعی با ابراز خرسندی از فعالیت بانوان تکواندوی استان ایلام گفت: باعث خوشحالی بانوان ایلامی در همه عرصه ها فعال است. ما به کار و تلاش زنان اعتقاد داریم، زنان مسئولیت پذیر هستند و کارها را با دقت بیشتری انجام می دهند. به همین دلیل انتظار دارم سهم زنان در پست های مدیریتی بیشتر و حضور فعال آنها در رأس شوراهای شهر باشد.

وی افزود: تکواندوی استان ایلام سابقه خوبی در کشور دارد و با این پتانسیلی که امروز از تکواندوی استان دیدم بی شک با تلاش و کوشش فراوان می توان به روزهای خوب گذشته بازگشت. تلاش می کنیم شرایط خوبی را برای استان فراهم کنیم تا در آموزش به ویژه در کلاس های پزشکی فعالتر شود. همچنین به رئیس هیئت تکواندو شهرستان مهران قول دادیم که در ساخت سالن بزرگتر و مجهزتر تکواندو کمک کنیم.

ساعی با سفر به دره شهر و دیدار با فرماندار، کارکنان اداره ورزش و جوانان و جمعی از هیئت های رزمی شهرستان از راه اندازی خانه تکواندو در دره شهر در صورت آمادگی استاندار و مسئولان ورزش استان خبر داد. ایلام کمک خواهد کرد.

ساعی همچنین در این نشست از حضور دو مربی تکواندو شهرستان دره شهر در اردوی یک هفته ای تیم های ملی خبر داد.

در روز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با استقبال مظفرعلی شای مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای حضور در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تکواندو استان ایلام به همراه سید حسین عباسی مسئول مجمع و امور استان ها وارد مرکز استان شد و سپس از خانه تکواندو ایلام بازدید کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید