وعده افزایش حقوق بازنشستگان جدید/درصدی دولت کلیدی بود

وعده افزایش حقوق بازنشستگان جدید/درصدی دولت کلیدی بود

بر اساس اظهارات رئیس اجرایی سازمان تامین اجتماعی، احکام جدید مستمری بگیران تامین اجتماعی صادر و مقرر شد حقوق بازنشستگان از 30 شهریور 1401 واریز شود.

در همین راستا روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پس از ابلاغ بخشنامه اصلاح افزایش حقوق مستمری بگیران در سال 1401، مصوبات قانونی و دریافتی های شهریور ماه به مستمری بگیران و مستمری بگیران سایر رده های این سازمان ابلاغ شد. صادر شده با افزایش و در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان در es.tamin.ir قابل مشاهده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین به صدور تصمیمات جدید برای مستمری بگیران سایر رده ها اشاره کرد و گفت: تصمیمات تجدیدنظر شده جدید هم اکنون در سایت سازمان تامین اجتماعی قابل دریافت است و حقوق این قشر از 30 شهریورماه پرداخت می شود. با پاسخ اصلاح شده

میرهاشم موسوی به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبه جدید وزیران هیات امنای سازمان تامین اجتماعی (که در قالب اصلاحیه حقوق بازنشستگی سایر سطوح به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است) اعلام شد که اصلاحات مربوط به حقوق اجتماعی مستمری بگیران در شهریور ماه جاری و پرداخت ها طبق قوانین جدید انجام شده است.

وی در خصوص صدور مستمری بگیران سایر رده ها نیز گفت: این احکام قبلا بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی بارگذاری شده و پرداخت ها بر اساس دستور جدید و اصلاحی از بیستم ماه جاری انجام می شود.

بر اساس این گزارش، بر اساس احکام صادره، مستمری بگیران تامین اجتماعی از بیستم تا سی و یکم شهریور ماه (بر اساس حروف الفبا) با 38 درصد افزایش به اضافه 550 هزار تومان حقوق و مزایای خود را دریافت خواهند کرد.

پیش از این محمدهادی زاهدیووا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان سایر رده ها بر اساس مصوبه شورای عالی کار خبر داده بود. 38 درصد به اضافه مبلغ ثابت 515 هزار و 166 تومان و گفت: افزایش دستمزد و احکام تجدیدنظر شده مستمری بگیران از شهریور اجرا می شود و این افزایش بر اساس سقف مصوب شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان اجتماعی به مستمری بگیران پرداخت می شود. سازمان بیمه.

دیدگاهتان را بنویسید