وعده وزیر برای برخورد با اعتراضات رتبه بندی معلمان

وعده وزیر برای برخورد با اعتراضات رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران به مناسبت اتفاقی که برای دانش آموز نابینای فلاورجانی که به دلیل نداشتن دبیر از شرکت در آزمون نمونه دولتی محروم شد، رخ داد. گفت: در حج بود که شنیدم، دستور دادم و مشکل حل شود البته خود دانشجو هم منشی نخواسته اما مشکل حل می شود.

وی در خصوص جزئیات جشنواره آل تا گفت: این جشنواره به معنای الفبای تحول است، بزرگترین جشنواره آموزشی ما بعد از انقلاب است و هر کار تحولی انجام داده ایم انشالله هفته آینده نمایش خواهیم داد و ما اراده می تواند تصویر واقعی نظام آموزشی را در این جشنواره نشان دهد

وزیر آموزش و پرورش افزود: این جشنواره در مصلی برگزار می شود و اهداف مهمی دارد. مهمانان بین المللی در آن شرکت کرده اند، بهترین آثار علمی، آموزشی، فرهنگی، آموزشی از سراسر کشور می آیند و در اینجا قابل مشاهده هستند.

صحرای در خصوص آخرین وضعیت ارزشیابی معلمان گفت: ارزشیابی ها در دست بررسی و رسیدگی به اعتراضات است، این کار در سطح منطقه نیز افزایش یافته است. در اعتراض به رتبه یک پله بالاتر باید به ایرادات رسیدگی کند یعنی فردی که رتبه او در شهرستان گرفته شده باید در مرحله اعتراض استان به آن رسیدگی کند و اگر در مرحله استان بود باید رسیدگی کند. در سطح ملی پردازش می شود. کار در حال انجام است، ما از قول خود عقب نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید