وزیر آموزش و پرورش: رتبه معلمان همچنان در جریان برخورد با اعتراضات است/ از قول خود عقب نیستیم

وزیر آموزش و پرورش: رتبه معلمان همچنان در جریان برخورد با اعتراضات است/ از قول خود عقب نیستیم

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان در مرحله برخورد با اعتراضات است و کار آنها در سطح منطقه نیز افزایش یافته است. هنگام رسیدگی به اعتراضات، یک پله بالاتر باید بررسی شود، اگر فردی رتبه منطقه یک یا دو دارد، در مرحله اعتراض، یک طرف باید پیگیری شود. کار انجام می شود و ما به قول خود عمل می کنیم.

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است و در سطح منطقه نیز کار آنها افزایش یافته است. هنگام رسیدگی به اعتراضات، یک پله بالاتر باید بررسی شود، اگر فردی رتبه منطقه یک یا دو دارد، در مرحله اعتراض، یک طرف باید پیگیری شود. کار انجام می شود و ما به قول خود عمل می کنیم.

وی درباره جشنواره الف تا گفت: این جشنواره به معنای الفبای تحول است. بزرگترین جشنواره آموزش و پرورش ما بعد از انقلاب است و هر تحولی که انجام دادیم انشالله هفته آینده آن را به نمایش می گذاریم و می توانیم تصویر واقعی نظام آموزشی را در این جشنواره ببینیم. در مصلی برگزار می شود و اهداف مهمی دارد و در سطح بین المللی نیز در آن شرکت کردند. بهترین آثار علمی، فرهنگی و آموزشی از سراسر کشور به تهران می آید و در آنجا دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید