وقتی استقلال می برد، مجیدی گره می گشاید/ توضیح فرهاد در اردوی دبی!

ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799172

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی توضیح دهد که در این هشت روز در دبی و به خصوص هتل محل اقامت این تیم چه گذشت؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ احمد مددی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پس از اظهارات تند شب گذشته فرهاد مجیدی در نشست خبری گفت: فرهاد مجیدی را به رعایت اخلاق و صداقت دعوت می کنم. عادت زشتی دارد و با استقلال گره می گشاید و وقتی به نتیجه نمی رسد زبانش بسته می شود. با اینکه در بیمارستان تاج بستری بودم اما تمام تلاشم برای جذب شیمبا انجام شد اما خود مجیدی به خوبی می دانست که شیمبا قصد استقلال را ندارد وگرنه در آن زمان قرارداد می بست.

وی ادامه داد: ما برای جذب شیمبا جدی بودیم و حتی آماده بودیم که بلیط مستقیم دبی بگیریم، اما جواب نداد، قرارداد اصلی را از قبل آماده کردیم و برای شیمبا فرستادیم، اما نکته اینجاست که بعد از او با توافق با استقلال، باشگاه فولاد به دلیل بسته بودن پنجره ها به هر قیمتی خواست بازیکنانش را حفظ کند و پیشنهاد بهتری به او داد. شیمبا با دیدن پیشنهاد فولاد تصمیم گرفت تا یک هفته دیگر جواب ما را ندهد و پس از آن با فولاد قرارداد بست.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: زمانی که در استقلال بودم موفق شدیم همه بازیکنان را جذب سرمربی کنیم. بازیکنانی چون امیرحسین حسین زاده، زبیر نیک نفس، عارف آقاسی، رضایی و امین قاسمی نژاد. هواداران فراموش نکردند که مجیدی از مدیران برای جذب بازیکنانش تشکر کرد اما چند روز بعد در حالی که من در بیمارستان بودم دوباره شروع به انتقاد کرد. این رفتارهای دوگانه مجیدی چه اهمیتی دارد؟ مجیدی یادش نبود که بر خلاف عرف و هزینه های گزاف 8 روز زودتر تیم را به دبی فرستادیم، بنابراین بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نداشت، اما باید توضیح دهد که در این هشت روز در دبی چه اتفاقی افتاده است، مخصوصاً در هتل محل تیم. ماند. ?

وی اذعان داشت: گزارش های نهادهای مربوطه مستند بوده و حتی وزیر ورزش نیز از این اتفاقات ابراز انزجار کرده است. آن روزها مریض بودم و با تاج می جنگیدم، اما اگر این اتفاقات زشت و رسوایی های اردوی دبی نمی افتاد و او عاشق استقلال بود، شاید الهلال را شکست می دادیم.

مددی درباره عدم صدور پروانه حرفه ای توضیح داد: دلایل و عوامل حذف شعبده باز از آسیا مشخص است و به مجیدی توصیه می کنم در مورد کارهایی که در آن تخصص ندارد اظهار نظر نکند. از این فرصت برای تنویر افکار عمومی و هواداران فهیم استقلال استفاده می کنم. بدهی ریالی و ارزی و بارگذاری صدها صفحه مدارک و فرم های مربوطه، موفق شدیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه ای بگیریم و در صورت قهرمانی مجیدی با استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سال گذشته در عربستان، چون گروه همان چند روز کار شبانه روزی برای گرفتن مجوز حرفه ای را ترک کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تجربیات گذشته تمامی اقدامات درخواستی کمیسیون حرفه ای سازی مستقر در لیگ فدراسیون را انجام داده و حتی تمامی بدهی های ارزی و ریالی را پرداخت کرده ایم. حتی اخیراً به درخواست مصطفی آجورلو به استقلال کمک کردیم تا صورت های مالی خود را اصلاح کند. در نهایت صریح می گویم؛ متاسفم برای کسانی که به هر قیمتی دنبال محبوبیت هستند و حرفه های کاذب و بی اساس می آورند و به آنها توصیه می کنم مراقب حرفه خود باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید