وقتی این شخص کلاه بر سر می گذارد; بازی ظاهری در سپاهان؟

وقتی این شخص کلاه بر سر می گذارد;  بازی ظاهری در سپاهان؟

هر چه بیشتر بروی، سخنان دوستت شادتر است! پس برای رفتن به سمت بهترها و پیگیری مسابقات لیگ بیست و دوم که بعداً خواهید دید، کلاه نخواهید داشت! وقتی دیر کردی باید هفت کفش آهنی و هفت لباس آهنی در بیاوری، چه می شود؟ تا تنبلی روزهای ملاقات را در انتقام، دستور کار همه روزه ها و همه چوپان ها را پیش روی تو بگذارم! تا یک قدم به عقب برسی و حالا باید انتقامش را بگیری و البته دیگر به جایی نخواهی رسید! با این حال، اجازه ندهید آنها به جایی برسند! ماندن در رختخواب بسیار آسان است، اما به جای دیگران، حرکت و تظاهر سخت است، سخت! از کجا شروع کنیم؟ سوالات مرتبط و سوالات غیرمنطقی که وقت خود را برای پاسخ دادن به یک اندازه تلف می کنید! بهتر است کلمه معنی پیدا کند! و بهتر است چیزی بپرسید و بپرسید که ارزش کیفی، ارزش محتوایی داشته باشد و ارزش صحبت کردن را داشته باشد! وگرنه فضای مجازی که وقت اضافه ندارد و به توپ گره خورده است – ستاره های فضای مجازی را حمل می کنیم – برای دور شدن از روزگارت! سوال خوب سوالی است که خوب باشد!

حال و آینده محرم نویدکی بازی کرد

پرسشنامه را به ترتیب «الفبایی» وارد می کنیم! قبل از سوال اول برسیم به تیم سپاهان! و مردی که سال شکوفایی اش از بهارش معلوم است! می پرسی چه شکلی است؟ حال و آینده محرم نویدکیا را به شما می دهیم! تیمی که هنوز مربی ندارد، اما هرج و مرج به سمت ماشا …، دایره خود را تکمیل کرده است! سوال ما این بود که محرم چه شد؟ آیا او منتظر یک اشاره بود تا فرار کند؟ همین محقق گفت: … عجولانه قضاوت نکنید! محرم از اصول مربیگری دفاع کرد و سپاهان را به راک مش هدیه داد! تیمی که اطلاعات و اطلاعات مربیش را آهسته و ریز، مثل زیر آب جمع آوری کند، بهتر است کار نکند و حداقل با محرم همکاری کند! محرم از آنهایی نیست که زیر بار هر دست و پایی می گذرد! محرم بخیر، سلامتی! از روز اول باید همینطور می شد! دوستی به جای او جربزه یکی از هفت صنار! آقایان موش ها را وارد کار مربی خود کردند و سر مربی تله موش های گربه شان را بست! و حالا وقت آن رسیده است که خورشید هر چه را که می خواهد خرج کند، چه؟ محرم شخصیت درجه یک دارد! محرم اشتباه می کند، گل می زند و می بازد، اما … بله، آثار نویدکی اما، و اگر، و معما دارد! آقایان با زمین های بازی که به درستی قرار نگرفته بودند، یک تیم مستعد را در حراجی فروختند و آن را نابود کردند! سپاهان قربانی یک تقلید نامناسب شد.

در لیگ، اگر دیر کردی؛ خواهی دید که کلاه نداری! / بازی ظاهری در سپاهان؟

مسابقه برای مسابقه

استقلال یا پرسپولیس؟ سواری یا سیدجلال که تعداد بازی هایش اگر بازی به او برسد از 10-8-7 بیشتر نمی شود! گردویی در خط هافبک استقلال وجود دارد که ارزش زیادی دارد: علی کریمی! و در خط حمله هر دو تیم خمیر دارند، هم معطر و هم رنگارنگ! اما مهاجمان استقلال کار زیادی دارند، پرسپولیس هم همینطور! علاوه بر این باید حضور زیبای استقلال برزیلی را هم اضافه کرد که میانه میدان را برای هر دو تیم پر می کند، زیبا، شاد و قد بلند، تکنیک خوب و پر از تفاوت در همه زمینه ها!

در استقلال اگر «پین ارشد» باشد، کار بلوزها عالی، گسترده و با دنباله های واقعی و مفید است! یحیی در تخت جمشید باید یک دست راست داشته باشد و دست دیگر همان مطهری! او مرد است، اما باید ببینیم که چطور سر کیسه را پر می کنند و با چه قیمتی جایگزین مطهری را به بقیه تیم اضافه می کنند! مثل همیشه همچنان مهدی ترابی را تماشا می کنیم! کیفیت تمرینات مربیان لیگ برتری، معلوم می شود ترابی ساخته پرسپولیس برای پرداخت! یحیی چند مرد می شود؟ یحیی تا کجا در مجسمه سازی با استقلالی ها پیش می رود یا عقب می ماند؟ همه چیز را باید با ساخت ترابی سنجید! پول هست و زیاد! بازیکنان هستند و بازیکنان خلاق و تکنیکی هستند! باید دید ترابی، القطر و عبدی چه خواهند کرد!

وارونگی

* تراکتور تیم خوبی نشان داد که ناگهان فریاد زد: … ما یک چیزی می شویم! ابازاده با گل هایش شروع به گریه کرده بود. امیر ارطغرال ساغلام پیامی ارسال کرد که:

* هیچی نفهمیدیم! برای ما، دوستان سالم، موفق باشید!

* استقلالی ها همچنان تاوان حیله گری برخی از آقایان باهوش را می پردازند! می گفتند استقلال از همه بزرگتر و واجب تر است، اما وقتی سر کار رفتند، باشگاه واجب تر شد!

* یک ملوان شش سال است که هنوز ورزشگاه نیمه وقت ندارد! ملوان بازیکنی می خواهد که در گل گهر دیده است!

* استقلال بلد نیست چکار کند؟ مربی درجه دو و سه پرتغال را بگیرید یا روی فیگورهای خودش تمرکز کنید!

* اخبار ائتلاف را از مس کرمان هم می شنوید! ملوان و مس جمع می شوند! ملوانان و مس می خواهند شمارش معکوس را برای بسیاری شروع کنند!

دیدگاهتان را بنویسید