وقتی پرسپولیسی ها از تاریخ استقلال عبرت گرفتند!

وقتی پرسپولیسی ها از تاریخ استقلال عبرت گرفتند!

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس به طور ویژه به مدیر رسانه ای باشگاه استقلال اشاره می کند که در نشست خبری پیش از بازی بیشتر از سرمربی صحبت کرد و باعث ایجاد تنش بین دو تیم و قرمز و آبی شد. هواداران و … برد پرسپولیس در جام حذفی با محمد نصرتی تماس گرفتیم اما بحث به جای دیگری کشیده شد.

چرا پرسپولیس در نیمه اول مقابل ویستا توربین بازی کرد؟

مقداری باران و حفاظت مطلق در نیمه اول فضا را از پرسپولیس گرفت. بازیکنان ویستا توربین با دوندگی زیاد فضای زیادی را از بچه های پرسپولیس گرفته بودند و به دنبال حفاظت و ضدحمله بودند تا نیمه اول گلی در بر نداشت.

در نیمه دوم با گل اول یکدفعه دفاع حریف فرو ریخت؟

بله، نقطه عطف بازی، گل اول پرسپولیس و محمد شریفی بود. در چنین مسابقاتی باید سریع گلزنی کرد و خدا را شکر بچه ها در اوایل نیمه دوم گل زدند تا دفاع حریف باز شود و راحت تر به گل های بعدی برسند.

بهترین بازیکن پرسپولیس کی بود؟

سه بازیکن از بقیه برجسته تر بودند. علی شجاعی، سیامک نعمتی و محمد شریفی صریح بودند و 3 گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

استقلال مقابل نود ارومیه متحمل ضرر زیادی شد و شاید این برای پرسپولیسی ها درس عبرتی بود. اینطور نیست؟

درست است! من خودم در وقت استراحت مقابل استقلال استراماچونی با مربی مساوی کردم. گل اول را زدیم اما از روی بی تجربگی گل خوردیم و البته قطعی برق ورزشگاه برای ما مشکل بزرگی بود. البته ما برخلاف تیم خوب نود ارومیه زیاد دفاع نکردیم و یک بازی تهاجمی مقابل استقلال انجام دادیم. فکر می کنم پرسپولیس با تماشای بازی استقلال و نود ارومیه بازی با ویستا توربین را جدی تری گرفت.

آیا این پرسپولیس می تواند قهرمان جام حذفی شود؟

مسابقات ویژه ای را بخرید که در آن کار شما می تواند منجر به جریمه شود. با این وجود پرسپولیس همچنان شایسته ترین تیم ایران است که تمام جام ها را به دست آورده است. البته اگر برخی از دوستان ناراحت نشوند و نشست های خبری را به محلی برای ناشنوایی تبدیل کنند!

منظورت کی یا چیه؟

در آن چند روز حرف هایی شنیدم و چیزهایی دیدم که به عنوان یک فوتبالیست از آنها خجالت می کشیدم. با تمام احترامی که برای رسانه قائلم، کار مدیر رسانه استقلال زشت بود و هیچ بهانه ای نداشت! نشست خبری پیش از بازی جایی برای ناشنوایی کودکان نیست.

منظورتان همان حکایت های مهدی طارمی و قهرمانی پرسپولیس است؟

به نظر من مدیریت باشگاه مقصر است که مدیر رسانه ای این تیم باز هم می گویم با احترام به همه رسانه ها درباره حریف صحبت می کند. نشست خبری جایی است که سرمربی می تواند اظهارنظر کند و تمرکز روی اوست نه مدیر رسانه ای تیم استقلال که بیشتر از فرهاد مجیدی می آید و صحبت می کند. این اصلا زیبا نیست و باشگاه و سرمربی در آنها نیست.

البته مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس هم به مدیر رسانه ای استقلال پاسخ داد؟

شما می گویید مدیر رسانه ای استقلال جواب داد. اگر طرف مقابل حرف مفت نمی زد، مسلماً جوابی نبود. فقط متاسفم که چنین هوادارانی دو تیم را گیج می کنند و فضای فوتبال را متشنج می کنند. می توانید تصور کنید اگر مسابقاتی مانند دربی جلوی چشم تماشاگران برگزار شود چه اتفاقی می افتد؟ اگر خون از دماغ هواداران یکی از دو تیم سرازیر شد این آقا یا امثال او پاسخگو بودند؟ این گفتگوها ناخوشایند است. پرسپولیس در آن سال ها پنج بار قهرمان لیگ برتر ایران شد و دو بار در آسیا به فینال رسید و یکی از بهترین های این قاره بود. بعد یه عده که تجربه فوتبالی ندارن اینجوری میگن و طراحی میکنن. من می گویم سازمان لیگ یا کمیسیون انضباطی باید این موارد را جدی بگیرند تا همه به خود اجازه ندهند به تیم مقابل تهمت بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید