وقتی پرسپولیسی ها با این استقلال موافقت کردند

وقتی پرسپولیسی ها با این استقلال موافقت کردند

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس درباره تغییر زمان بازی گفت: با توجه به اینکه بازی استقلال به تعویق افتاده است، درخواست کردیم زمان بازی تغییر کند. دو نکته وجود دارد، یکی اینکه ما ساعت 6 بازی می کنیم، مسابقه ساعت 8 تمام می شود و تیم ما ساعت 9 پرواز دارد. چگونه به فرودگاه برویم؟ درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود. نکته دوم اینکه وقتی بازی استقلال – فنار به طور کامل لغو شد، دلیل بازی ساعت 18 در این شهر سرد تهران را متوجه نمی شوم.

وی افزود: چرا بازیکنان هر دو تیم باید سخت کار کنند؟ در ساعت 6 بعد از ظهر دما منفی است. اصلاً دما باید صفر درجه باشد، چرا در یک ساعت که همه بازیکنان و هر دو تیم در حال لذت بردن هستند، بازی نکنیم؟ چرا ما دوست داریم همدیگر را رنج ببریم و به هم صدمه بزنیم؟ اگر قرار است اذیت شویم، بگوییم مسابقات ما در اهواز باید ساعت 15 باشد تا تیم ها در گرما بازی کنند! همه ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم. من نمی دانم سازمان لیگ بر اساس چه دلیلی مسابقه را ساعت 18 می گذارد و آن را تغییر نمی دهد.

جالب اینکه نمایندگان پرسپولیس در جلسه هماهنگی قبل از بازی با شنیدن درخواست فولادی ها و سرمربی این تیم موافقت خود را با برگزاری زودتر این دیدار اعلام کردند اما سازمان لیگ مخالفت کرد!

دلیل مخالفت ها تشکیل لیگ اول شورای امنیت بود، اما دلیل دوم قابل تامل است. شبکه سوم سیما!

سؤال ممکن است تکرار شود، اما هنوز جای سؤال وجود دارد. صدا وسیما که سال هاست (با وجود درآمدهای هنگفت تبلیغاتی) هزینه ای برای پوشش تلویزیونی فوتبال و باشگاه های ایران پرداخت نکرده است، چرا باید ساعت و ساعت مسابقات لیگ برتر را تعیین کند؟ دلیل موجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در هوای منفی از صفر و اوج سرما چیست چرا که تلویزیون فقط ساعت 18 می تواند این بازی را پخش کند؟!

اینها سوالاتی است که سازمان لیگ نه پاسخی دارد و نه شنونده ای برای شنیدن آن!

دیدگاهتان را بنویسید