وکیل خانواده شاکرمی: نیکا دارو، دارو و سم مصرف نکرد

وکیل خانواده شاکرمی: نیکا دارو، دارو و سم مصرف نکرد

روز جدید بر اساس آخرین اظهارات روزهای گذشته درباره پرونده نیکا شاکرمی، هنوز پاسخ قطعی پزشکی قانونی اعلام نشده و تنها برخی آزمایشات که زودتر نتیجه آن اعلام می شود، تحویل مسئولان داده شده است. نتایج بررسی پزشکی قانونی نشان می دهد که نیکا از مواد مخدر، الکل، دارو یا سم و سیانور استفاده نکرده است.

همچنین این وکیل دادگستری در مصاحبه ای به گزارش و فیلمی که چندی پیش توسط CNN منتشر شده بود و گفته می شود نیکا شاکرمی در آخرین لحظات در حضور یک شاهد عینی بازداشت شده بود، پرداخت و توضیحاتی را ارائه کرد.

رضا باقری مدافع این خانواده طی تماسی اعلام کرد که ترجیح می دهد با رسانه های رسمی داخلی به جای رسانه های خارجی مصاحبه کند. بنابراین او به سوالات شارک پاسخ داد.

او از الکل، مواد مخدر و دارو استفاده نکرد

رضا باقری وکیل مدافع خانواده نیکا شاکرمی به روند رسیدگی به پرونده اشاره می کند و می گوید: پرونده همچنان در دادسرای امور جنایی تهران و در مرحله تحقیقات است و تحقیقات در مرجع محترم قضایی ادامه دارد. این وکیل دادگستری درباره نتیجه معاینات پزشکی قانونی نیز می افزاید: نتایج معاینات پزشکی قانونی نشان می دهد که نیکا از مواد مخدر، مشروبات الکلی، مواد مخدر یا سم و سیانور استفاده نکرده است.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا اثری از پرتاب نیکا به داخل ساختمان وجود دارد یا خیر، می گوید: هنوز نظریه پزشکی قانونی به صورت قانونی به من ابلاغ نشده است.

اگر شاهدی هست با ما تماس بگیرید

وکیل این خانواده در مورد گزارشی که هفته ها پیش توسط CNN منتشر شده صحبت کرد و گفته می شود در عکس های اخیر و بنا به اظهارات یکی از شاهدان عینی، ماموران به دنبال نیکا شاکرمی بودند و شاهد عینی این صحنه را مشاهده کرد و در نهایت دختری در این شهر دستگیر شد. همان مناطق ، می گوید: در مورد گزارش سی ان ان که ظاهراً زیاد بازنشر شده است، یک نکته را باید بگویم این است که این فیلم دختری را نشان می دهد که روی کالسکه ایستاده است و به راننده می گوید حرکت نکن و ظاهراً خوب است، در واقع به نیکا مربوط نیست.

ثانیاً در این گزارش به شهادت یکی از شاهدان به نام لادن اشاره شده است که گفته است: نیکا را در حال دستگیری با لباس شخصی دیده است. خب، البته ادعای چنین فردی ناشناس و ناشناس در حال حاضر ارزشی ندارد. مگر اینکه به عنوان شاهد نزد مقام قضایی اظهار شود. در عین حال، اگر چنین شخصی وجود خارجی دارد و ظاهراً برای حضور در دادگاه مشکل دارد، حداقل با من یا انجمن حمایت از حقوق شهروندی تماس بگیرید تا اظهارات آنها را بشنویم. با این حال، ما از هر داده ای که قابل اعتماد باشد و بتوان برای یافتن حقیقت به آن استناد کرد، استقبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید