ویژه برنامه قبله اول رادیو ورزش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834650

رادیو ورزش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه قبله اول از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، شبکه رادیویی ورزش با برنامه قبله اول خود بار دیگر به ندای مظلومیت فلسطینی پاسخ داده و مسلمانان اطراف را فراخواند. جهان برای نابودی اسرائیل

محمدرضا هاکپور مدیر گروه پژوهشی ورزش این شبکه درباره رویکرد این برنامه گفت: اعلام بیزاری جامعه ورزش کشور از اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی و همسویی کشور با سایر گروه ها از اهداف اصلی این برنامه است.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین پیشگام هستند، افزود: این برنامه صدای ورزشکاران و جامعه ورزش کشور در حمایت از این مسلمانان مظلوم طنین انداز است.

مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش با استناد به قسمت های مختلف این برنامه گفت: برنامه قبله اول علاوه بر پوشش حضور جامعه ورزش ایران در روز قدس، ورزشکارانی را که حاضر به ایستادگی در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی نشدند، ارائه کرد. زمینه های ورزشی. جشن خواهند گرفت. ابهام رفتار جامعه جهانی ورزش در برخوردهای سیاسی با ورزشکارانی که مدافعان معیار ظلم و ستم مردم فلسطین هستند نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.

خاکپور در پاسخ به این سوال که کدام بخش از این برنامه برای مردم جذابیت بیشتری دارد، گفت: در بخشی از برنامه ورزشکارانی حضور دارند که از آرمان های مردم فلسطین در کشورهای دیگر دفاع کرده اند. فکر می کنم این قسمت برای مخاطب جدید باشد. چرا که حمایت این افراد منحصر به جامعه مسلمانان و کشورمان نیست و ورزشکاران بشردوست در سراسر جهان با مذاهب مختلف انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

ویژه برنامه «قبله اول» جمعه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 13 به تهیه کنندگی محسن افضلی و گویندگی الهام حسینی و محمد درخشنده به صورت زنده روی آنتن رادیو ورزشی رادیو FM با فرکانس 92 مگاهرتز می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید