پارک شادی و کوهستان یزد در هفته دولت بازگشایی می شود


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890012

محی الدینی شهردار یزد گفت: همزمان با اجرای عملیات عمرانی پارک شادی، نوسازی تاسیسات پارک کوهستان نیز در حال انجام است تا هر دو در هفته دولت بازگشایی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم محی الدینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه پارک شادی یزد در هفته دولت افتتاح می شود، گفت: بازسازی این پارک در مرحله پایانی و تعمیرات تاسیسات و رنگ آمیزی نرده های آن است. در حال انجام هستند.

وی با اشاره به تاخیر در افتتاح پارک شادی ادامه داد: بر خلاف زمان بندی ایجاد یک پروژه، نمی توان برنامه ریزی دقیقی برای بازسازی و مرمت یک پروژه انجام داد، زیرا در حین بازسازی ممکن است با پروژه های جدید مواجه شویم. مشکلاتی که مانع از عملیات ساختمانی می شود. به تعویق انداختن یا گرفتن زمان یا مبنایی برای اقدامات و عملیات ساختمانی جدید و پیش بینی نشده باشد.

شهردار یزد با بیان اینکه نزدیک به 20 میلیارد تومان برای پارک شادی هزینه شده است افزود: در بازسازی پارک شادی در حین عملیات عمرانی با مشکلات زیادی از جمله آسیب به تاسیسات برق و آب مواجه شدیم که مجبور شدیم آنها را به طور کامل تخریب کنیم. .» و آنها را از پایه تغییر و اجرا کردیم.

وی تصریح کرد: پارک سایه حدود پنج هکتار است که بازسازی آن حداقل یک سال تا یک سال و نیم زمان نیاز دارد، بنابراین فقط سنگفرش این محوطه شش ماه طول می کشد اما با سرعت عملی که وجود داشت با شروع ساخت و ساز. کار از بهمن ماه سال گذشته این پارک در هفته دولت افتتاح می شود.

محی الدین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت پارک کوهستان گفت: متاسفانه سیل اخیر به طور کامل پارک کوهستان را زیر آب برد و خسارات زیادی به تاسیسات این پارک وارد کرد که در حال بازسازی و مرمت آن هستیم. “

وی افزود: سیل به ژنراتورها و پمپ های پارک کوهستانی آسیب وارد کرد و همچنین نرده های دریاچه پارک نیز بر اثر سیل شکسته شد و بازسازی و مرمت آنها در حال انجام است تا در هفته دولت این پارک بازگشایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید