پاسخ بیرانوند به شایعه جدایی و اختلاف طارمی و سردار

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی پس از ورود به ایران در گفتگو با خبرنگاران درباره دو دیدار مقابل سنگال و اروگوئه گفت: اردوی خوبی داشتیم و او می تواند کمک زیادی به ما کند. مقابل دو تیم خوب بازی کردیم و این بازی ها می تواند به ما کمک کند. ما نشان دادیم که حرفی برای گفتن داریم و امیدواریم روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم تا مردم را شاد کنیم و دلشان را شاد کنیم.

وی افزود: طبیعی است که روحیه تیم تغییر کند. آقای کی روش به ما اضافه شد و ما تیمی بودیم که اکثر بازیکنان 8 سال با ایشان کار کردند و شخصیت آقای کی روش را از لحاظ نظم و انضباط تیمی می شناختند. او زمان زیادی برای کار با تیم نداشت، اما می دانستیم که او از ما چه می خواهد و دفاع ما چگونه باید باشد و چگونه باید بدویم و به هر حال زمانی برای تمرین وجود نداشت. دو بازی خوب داشتیم و زمان آن بود که نشان دهیم روزهای قبل چه تمرینی داشتیم.

وی درباره شرایط تیمی گفت: تیم ما تیم خوبی است و از ابتدا تیم خوبی بودیم. اتفاقاتی افتاد و از بیرون تحت فشار بود، اما خدا را شکر به شخصیت قبلی خود برگشتیم.

بیرانوند درباره مصدومیتش گفت: وضعیت کمر من است و از اول که با پرسپولیس شروع کردم همینطور بود. در ایران هم یک بازی درون تیمی انجام دادیم و کمی اذیت شدم. در بازی اروگوئه می خواستم به تیم کمک کنم اما آقای کی روش متوجه شد و گفت ای کاش قبل از بازی به ما می گفتی.

دروازه بان شماره یک ایران درباره عملکرد خوبش گفت: ممنون! روی حفظ ذره ذره ای که در درونم دارم و کمک به تیم تمرکز کردم. ما مقابل تیم های بزرگ بازی کردیم و این ممکن است به حریفانمان در جام جهانی نشان دهد که نباید راحت باشند. هر تیمی که نتیجه نگیرد حریف خود را راحت تر خواهد دید. اینکه سرمربی انگلیس آمد و بازی ما را از نزدیک دید، مطمئناً چیزهای زیادی در او وجود دارد. خدا را شکر وضعیتم بد نیست و بعد از بازی اروگوئه با نظر آقای کی روش زیر نظر فیزیکدان تیم ملی بودم و چهار پنج روز این کار را انجام دادم و از فردا با آنها کار خواهم کرد تا ببینم چطور است. می رود.

علیرضا بیرانوند درباره اتفاقات اخیر توضیح داد: همه ما ناراحت بودیم. اتفاقاتی افتاد و ما همه با مردم هستیم. ما در تیم ملی بودیم و فشار روی بچه های تیم ملی بود. در تیم ملی این قانون وجود داشت که نمی توانستیم عکس العمل نشان دهیم و فقط با بازی های خوب می توانستیم مردم را خوشحال کنیم. ما در کنار مردم هستیم و درست نیست مردم اینقدر ناراحت شوند و امیدوارم این حوادث هر چه سریعتر حل شود و مردم به آن شادی که می خواهند برسند.

وی در خصوص شایعه جدایی در تیم ملی گفت: اصلا چنین چیزی وجود نداشت. من خودم بازی را دیدم و مهدی طارمی را دیدم که در زمان تعویض به دلیل عقب افتادن تیم از زمین خارج شد. من عکس العمل مهدی را دیدم و اگر قصد داشت به سردار دست نزند مستقیم به سمت نیمکت می رفت اما رفت و با همه نیمکت ها اعم از پزشک و لوازم دست داد. یعنی ناراحتی نداشت و مهدی خیلی راضی بود و تا آخر بازی ماند و با بچه ها صحبت کرد.

بیرانوند همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره انشعاب گفت: فکر می کنید این اتفاقات کی می افتد؟

وی درباره چگونگی ایجاد اتحاد مردم با تیم ملی گفت: ببینید من می گویم اتفاقی که برای تیم ملی افتاد این است که باید مردم را خوشحال کنیم و این همان چیزی است که دنبالش هستیم. آقای کی روش گفت در این شرایط باید مردم را با پیروزی های خوب خوشحال کنیم. من خودم دوست داشتم وقتی اروگوئه را بردیم مردم خوشحال شوند اما با پیروزی مقابل اروگوئه مردم هم ناراحت شدند. همه ما صحبت کردیم و گفتیم وقتی آنها در بازی بزرگ ما خوشحال نیستند، باید آنها را درک کنیم و در جام جهانی آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید