پاسخ جالب ستار استقلال به پیشنهاد سرمربی پرسپولیس

پاسخ جالب ستار استقلال به پیشنهاد سرمربی پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس با صراحت صحبت کرد و با مهاجم استقلالی مذاکره نکرد اما یحیی گل محمدی سرمربی او با کاوه رضایی صحبت کرد.

یحیی گل محمدی و کاوه رضایی رابطه بسیار صمیمی با هم دارند و چند سالی است که خانوادگی رفت و آمد می کنند. سرمربی پرسپولیس در حین کار در ذوب آخان اصفهان با کاوه رضایی که زبان کردی صحبت می کند ملاقات کرد و با توجه به اینکه خانواده همسر یحیی گل محمدی نیز کرد هستند، رابطه این دو بسیار گرم و صمیمی شد. کاوه رضایی این روزها یحیی گل محمدی را دنبال می کند و با سرمربی پرسپولیس بلژیک در تماس بوده است.

همانطور که می دانید در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی باشگاه استقلال طی نامه ای به سازمان لیگ و کمیته کشوری فدراسیون فوتبال خواستار حذف نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شد تا قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت کنید و برای آن بازیکن کارت بازی بگیرید

در همین راستا سازمان لیگ استعلامات مربوط به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر حذف نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه توسط کمیته های اساسنامه را انجام داد و اقدامات بعدی نشان داد که پاسخ کمیته های مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع توسط کمیته های اساسنامه اعلام شد. ارسال نامه به باشگاه استقلال. به این ترتیب آبی پوشان تا پایان نیم فصل نمی توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل قرارداد ارسلان مطهری را امضا کرد و برای این بازیکن کارت بازی گرفت. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش به میدان رفت و به همین دلیل درخواست استقلال برای حذف نام این بازیکن از فهرست آبی پوشان رد شد تا کاوه رضایی عملاً نتوانست به تیم محبوبش بپیوندد. پس از این اتفاق یحیی گل محمدی که سبک بازی کاوه رضایی را بسیار دوست داشت با دوست خانوادگی خود وارد مذاکره شد تا او را به پرسپولیس بیاورند اما…

شنیدیم بعد از یکی دو روز فکر، کاوه رضایی با سرمربی پرسپولیس تماس گرفت و گفت: ببخشید آقا یحیی! من نمی توانم پرسپولیس شوم. ظاهرا سرمربی پرسپولیس هم به تصمیم کاوه رضایی احترام گذاشته و این موضوع منتفی شد. مهاجم استقلالی ها در جدیدترین حضورش در تمرین آبی ها به هم تیمی هایش گفت حتی اگر کارش به نتیجه نرسد پرسپولیسی نمی شود چون به جنجال و حاشیه سازی اهمیتی نمی دهد و می خواهد فوتبالش را در ایران ادامه دهد. در آرامش.

دیدگاهتان را بنویسید