کری ستار همدانی برای پرسپولیس

ستار همدانی گفت: انگیزه دو تیم در این دیدار مشهود بود و مثل گذشته خسته کننده و سرد نبود، بلکه به شکلی جذاب و مناسب برای تماشاگران برگزار شد. هر دو تیم در این دیدار موقعیت های زیادی ایجاد کردند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خریدهای خارجی این تیم را چگونه ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: خریدهای استقلال خوب و بر اساس نیاز تیم بوده و مورد بررسی قرار گرفت. معتقدم با این تساوی در دربی امروز شاهد دیدارهای جذاب تری تا پایان قهرمانی خواهیم بود.

همدانی ادامه داد: در صورت پیروزی استقلال در شهرآورد، اختلاف امتیاز آبی ها باعث می شود که تیم ها دیگر برای قهرمانی رقابت نکنند. استقلال در این فصل نسبت به سایر تیم ها شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر به دلیل گسترش تاج، کمبود تماشاگر بسیار محسوس است، گفت: کمبود تماشاگر باعث سرد و بی روح بازی ها شد. حضور تماشاگران باعث شد تا تیم ها بیشتر حمله کنند و شاهد بازی جذابی باشیم.

بازیکن پیشکسوت استقلال گفت: طبق برنامه ریزی در سایر کشورها شاهد حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال هستیم تا علاقه مندان بتوانند مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

دو تیم استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید