شرایط پر اضطراب استقلال از نگاه ستار همدانی

شرایط پر اضطراب استقلال از نگاه ستار همدانی

ستار همدانی پیشکسوت استقلال با دادن شانس موفقیت در این فصل به این تیم می گوید با توجه به 5 تساوی متوالی تیم فعلی باید تلاش بیشتری برای رفع این مشکل داشته باشد.

فکر می کنی چرا بازی دربی اینطور بود؟

استقلال و پرسپولیس به دلیل شرایطی که دارند همیشه با مشکلاتی مانند اختلافات مالی، مدیریتی و حاشیه ای مواجه هستند. و امسال آنها از ابتدا تا این مسابقه مشکل داشتند و این قطعا روی کیفیت تاثیر گذاشت. دربی خوب شروع شد و فشار روی دروازه ها را دیدیم اما هر چه جلوتر رفتیم بازی رو به سقوط بود و اصلا راضی کننده نبود.

استقلال را در این بازی چطور دیدی؟

آبی ها با تغییر سیستم وارد بازی شدند. نمی دانم کادرفنی می خواستند با خیال راحت بازی را ترک کنند یا نه، اما نتیجه مساوی شد. پرسپولیس که در بازی های قبلی خود تغییر سیستم داده بود، این بار به حالت عادی بازگشت. در پایان باید گفت که بازی اصلا هیجان انگیز نبود و باید دید در بازی برگشت چه اتفاقی می افتد. دربی 97 بدون کیفیت فنی بالا به پایان رسید، سهم قرمزها از این بازی امتیازی بود که تاثیری در جایگاه آنها در جدول نداشت و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا یکی از این دو تیم می تواند در دربی 98 پیروز شود یا خیر. احتیاط حرف اول را می زند؟

آیا دربی بازیکن مطرحی داشت؟

ستاره خاصی در دربی ندیدم و در کل هیچ بازیکنی بهتر از بقیه نبود. همه آنها در یک سطح بودند. چند دربی اول را در استقلال داشتیم و شاید همین هم روی کیفیت پایین تاثیر گذاشته بود.

روند استقلال تا اینجای فصل را چگونه ارزیابی می کنید؟

بازی بدی از استقلال ندیده ایم اما کسب 5 تساوی متوالی شرایط را نگران کننده کرده است. کادر فنی باید با تدابیر خود این نقص را برطرف کند. در کل تغییرات بازیکنان و حضور مردم در این زمینه تاثیرگذار است. آبی ها همچنان با هافبک ها و مدافعان مشکل دارند. Yamga و Zested نیز نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. هیچ خلاقیتی در خط حمله استقلال ندیدم. فصل گذشته مهدی گائدی و دیاتک موفق شدند از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببرند و در هر شرایطی زمینه لازم برای گلزنی را ایجاد کنند. تعجب می کنم چرا از ارسلان مطهری استفاده نمی شود؟ او ثابت کرد که مهاجم خوبی است. من تا الان چیزی از Gested ندیدم. یامگا چند کار مثبت انجام داد اما این ژست کیفیت لازم را نشان نداد. ارسلان مطهری باید زودتر در دربی پایتخت استفاده می شد. در بین بازیکنان جدید فعلی، حسین زاده بهتر از بقیه است و می توان انتظار داشت.

آیا در این فصل به تیم فرصت موفقیت می دهید؟

امیدوارم استقلال به راه درست ادامه دهد و قهرمان لیگ برتر شود. با توجه به پتانسیل آبی ها فکر می کنم می توانند به نتایج خوبی ادامه دهند که البته به تمرینات روانی و تاکتیکی بهتر بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید