پاسخ صریح برانکو درباره مذاکرات خبرساز

پاسخ صریح برانکو درباره مذاکرات خبرساز

پس از تساوی بدون گل در دیدار افتتاحیه جام خلیج فارس مقابل عراق، عمان موفق شد دو دیدار متوالی مقابل یمن و عربستان به پیروزی برسد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شود. در مرحله نیمه نهایی نیز شاگردان برونکو به شگفتی خود ادامه دادند، این بار هلیو سوزا بحرینی و پرتغالی بود که مقابل سرمربی کروات تیم ملی عمان مغلوب عمان شدند تا خود را برای دیدار نهایی مقابل عراق برای قهرمانی جام حذفی آماده کنند. خلیج فارس.

به همین منظور با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس که روزهای خوشی را در بحرین سپری می کند و امیدوار است شاگردانش در رقابت های مهم تری از جمله جام ملت های آسیا به همین روند ادامه دهند گفت وگویی انجام دادیم. که هدف مهمتری پیش روی آنهاست.

این اولین بار است که در جام خلیج فارس مربیگری می کنید. این مسابقات چگونه است و چه تفاوتی با مسابقات قهرمانی آسیا دارد؟

بله، اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنم. این مسابقات در بصره عراق برگزار می شود که فضای شگفت انگیزی در آن حاکم است. طرفداران زیادی هستند که واقعاً خوب و دوستانه هستند و سعی می کنند از همه چیز مربوط به این جام حمایت کنند. آنها واقعا از بازی ها لذت می برند و سعی می کنند بهترین کار را انجام دهند. من خیلی تعجب کردم و یک بار دیگر به آنها تبریک می گویم.

به نظر می رسد این مسابقات برای تیم های شرکت کننده اهمیت زیادی دارد و حتی آن را در حد جام جهانی می دانند.

بله، این مسابقات برای همه فدراسیون ها بسیار مهم است و البته آنها هم می خواهند قهرمان شوند. من از آنچه اینجا (در مسابقات) اتفاق می افتد بسیار شگفت زده و خوشحالم.

تیم ملی فوتبال عمان قبل از ورود به این مسابقات با محدودیت های زیادی مواجه شد. چطور توانستید این مشکلات را حل کنید و تیم را به فینال رساندید؟

بله، در تیم عمان مشکلات زیادی داشتیم و به دلیل مصدومیت بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم. دو بازیکن ما قبل از بازی با بحرین (نیمه نهایی جام خلیج فارس) نتوانستند به میدان بروند و یک بازیکن کارت زرد گرفت. اما نکته ای که بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که هیچ بازیکنی به اندازه تیم مهم نیست. تیم مهمترین مسئله است و برای ساخت یک تیم واقعی باید به این لحظه اهمیت زیادی داد.

شب گذشته در نشست خبری بعد از بازی بحرین، برخی خبرنگاران از شما درباره پیشنهاد تیم ملی امارات پرسیدند. آیا چیزی در مورد این پیشنهاد وجود دارد که بخواهید در مورد آن صحبت کنید؟

نه، با هیچ‌کس یا فدراسیونی در این مورد بحثی نداشته‌ام.

آیا مدیران فدراسیون فوتبال عمان از همکاری با شما و عملکرد تیم راضی هستند؟

بله، آنها قبلا از کاری که برای تیم ملی عمان انجام داده ایم ابراز رضایت کرده اند. البته ما برای مهم ترین هدفمان که جام ملت های آسیا است آماده می شویم.

در بازی نیمه نهایی، شما مدافع راست اصلی و تعویضی خود را نداشتید. همچنین یکی از مدافعان وسط تیم شما. حتی سرمربی تیم ملی عربستان در نشست خبری اعلام کرد که بحرین شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد. به نظر می رسد قبل از مسابقه نیمه نهایی بسیاری از رسانه ها به پیروزی بحرین علاقه داشتند و شما را فراموش کردند. با این حال بعد از جام عرب برای دومین بار توانستید بحرین را شکست دهید. تیمشون چطوره؟

بحرین تیم بسیار خوبی دارد. آنها مدت زیادی است که با هم هستند. بله، مشکلات زیادی در تیم داشتیم. دو دفاع راست و یکی از مدافعان میانی تیم را از دست داده بودیم. بازیکنان زیادی داشتیم که تازه از مصدومیت های طولانی مدت بازگشته بودند، اما با همه اینها صبر، کار تیمی، آمادگی تاکتیکی خوب و آنالیز خوب نتایج خوبی را برای عمان به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید