پاسخ کنایه آمیز پرسپولیس به سرمربی استقلالی تیم ملی

پاسخ کنایه آمیز پرسپولیس به سرمربی استقلالی تیم ملی

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: آندرانیک تیموریان پس از برد مهم پرسپولیس در دربی شماره 100 اظهارنظری کرد که افکار عمومی آن را مطرح کرد و توانایی فنی پرسپولیس را زیر سوال برد و عملکرد این بازیکن را توجیه کرد و به کادر فنی کمک کرد.

ما درک می کنیم و می پذیریم که هر فرد، به ویژه کارشناسان فوتبال، دارای اختیاراتی است و باید بتواند تحلیل خود را ارائه دهد و لزوماً همه تحلیل ها درست نیست. این در حالی است که وقتی افراد در جایگاه قانونی سرمربی تیم ملی قرار می گیرند باید به اصول خاصی پایبند باشند که اصل بی طرفی یکی از مهمترین آنهاست. اگر افراد نمی توانند بر احساسات درونی خود غلبه کنند، نباید در آن موقعیت قرار گیرند یا آن را نپذیرند.

جدای از این مشکل، همه ما انتظار داریم افرادی با توانایی های فنی لازم در کادر فنی تیم ملی کشورمان حضور داشته باشند، اما اظهارات آندرانیک تیموریان که قطعا یکی از توانمندترین ها به عنوان یک بازیکن بود، توانایی او را برای کمک کردن زیر سوال می برد. سرمربی تیم ملی در شرایط بحرانی.

به گفته وی، او به دلیل وقت اضافه نزدیک به 40 دقیقه بازی را ندید و دو تیم و نحوه بازی آنها را ارزیابی و آنالیز کرد. او از تمرکز پرسپولیس روی ضد حمله در حالی صحبت کرد که تک گل این دیدار در فاز هجومی پرسپولیس به ثمر رسید به گونه ای که بازیکنان استقلال برای جلوگیری از حمله مجبور به انجام خطا شدند که در فیلم های منتشر شده مشاهده می شود. توسط باشگاه رقیب؛ البته قصد نداریم بیشتر از این وارد این بحث شویم، اما امیدواریم از این پس شاهد اظهارنظرهای بی طرفانه باشیم و محیط در تیم ملی خالی از تعصبات رنگی باشد. این امر قطعا امکان پذیر است چرا که کریم باقری در زمانی که همزمان در کادر فنی تیم ملی و پرسپولیس حضور داشت متوجه این موضوع شد.

دیدگاهتان را بنویسید