اظهارات کنایه آمیز سرمربی سابق استقلال

اظهارات کنایه آمیز سرمربی سابق استقلال

محمود فخری پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و به تیم بزرگ سپاهان تبریک می گویم. همچنین از بازیکنانم تشکر می کنم زیرا آنها مقابل چنین تیم بزرگی خوب بازی کردند. بازیکنان من جوان هستند. رقابت جدی در لیگ داریم و سعی کردم از بازیکنان جوان در جام حذفی استفاده کنم. یکی دو بازیکن جوان من نشان داده اند که می توانند به تیم کمک کنند.

وی ادامه داد: سیاست باشگاهی ما این است که لیگ را با جدیت بیشتری دنبال کنیم. 5.6 تیم در لیگ رقابت سختی دارند و امیدواریم با روند فعلی خود جزو دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم. قهرمانی در جام حذفی برای همه تیم های لیگ برتری مهم است اما اولین هدف تیم های لیگ یک صعود به لیگ برتر است. اگر انرژی را در جام حذفی بگذاریم، ضربه ای خواهیم زد. لیگ ما از هفته آینده شروع می شود و بسیار مهم است که بازیکنان اصلی آماده باشند.

سرمربی سایپا اضافه کرد: نیم فصل سختی در پیش داریم و باید بازیکنان را حفظ کنیم. هرگز تیمی از دسته پایین تر جام حذفی را نبرده است. این سیاست ما بود و مهم نبود چند گل به ثمر رساندیم و خوشحالم که دروازه ما سه بار باز شد و این برای ما خوب بود.

فکری درباره فصل نقل و انتقالات گفت: آوردن بازیکنان مورد نظر برای ما بسیار مهم است. این فصل بسیار سخت است و بسیاری از تیم ها بازیکنان خود را نمی دهند. باید تلاش کنیم تا بازیکنان به ما کمک کنند. ما یکی دو بازیکن آورده ایم و به دنبال بازیکنان بیشتری هستیم.

وی در خصوص صحبت های این روزها مبنی بر کم کاری بازیکنان استقلال برای اخراج ساپینتو گفت: نمی خواهم زیاد درباره استقلال صحبت کنم اما جامعه ما خائنان را دوست دارد.

سرمربی سایپا افزود: 5.6 تیم در لیگ شانس صعود دارند و این رقابت ها تا روز آخر فشرده خواهد بود. سریال سایپا اخیراً تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته و نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در نیم فصل دوم با تجربه خوب ادامه دهیم، همدل باشیم و به سمت لیگ برتر پیش برویم. سایپا هم مثل سپاهان ساختار خوبی دارد و تیم سازنده ای است.

وی درباره عملکرد وان پارس مقابل پرسپولیس گفت: آنها از لیگ های پایین شروع کردند و به لیگ یک رسیدند، مجموعه خوبی دارند و تا اینجای کار نتایج خوبی هم کسب کرده اند. آنها مقابل پرسپولیس خوب بازی کردند و شاید سیاستشان این بود که با تمام قوا بازی کنند. فان پارس نشان داده می تواند تیم های دیگر را اذیت کند و مدعی باشد. امیدوارم این تیم اصفهانی نتایج خوبی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید