پاکستان باید تلاش های بیشتری را برای ارتقای امنیت مرزها بکار ببندد

رئیس جمهور در تماس با همتای پاکستانی خود:

رئیس جمهور بر تلاش بیشتر پاکستان برای ارتقای امنیت مرزها تاکید و با اشاره به ظرفیت های فراوان دو کشور برای گسترش همکاری ها به ویژه در حوزه انرژی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با آقای عارف رحمان علوی رئیس جمهوری اسلامی ایران. پاکستان وی با اشاره به جنایات و نسل‌کشی مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و قدرتمند غزه و ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی برای توقف این جنایات، بر اقدام هماهنگ کشورهای اسلامی برای فشار بر این رژیم برای توقف کشتار تاکید کرد. و ماشین جنایت در غزه.

رئيس جمهور وی همچنین بر لزوم تلاش بیشتر پاکستان برای ارتقای امنیت مرزها تاکید کرد و با اشاره به ظرفیت های فراوان دو کشور برای گسترش همکاری ها به ویژه در حوزه انرژی، ابراز امیدواری کرد که مسئولان دو کشور با جدیت بیشتری در این زمینه تلاش کنند. این توانایی ها را به روز کنید.

عارف رحمان علوی رئیس جمهور پاکستان در این گفت وگوی تلفنی با اشاره به جایگاه رهبری جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمایت و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین، از زحمات مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد. کشورمان در این زمینه: تلاش ها و اقدامات هماهنگ و مشترک احزاب اسلام می تواند فشار مضاعفی را بر صهیونیست ها برای توقف جنایات خود در غزه وارد کند.

رئیس جمهور پاکستان با تایید نظر رئیس جمهور ایران در خصوص ناتوانی سازمان های بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل در حفظ حقوق ملت فلسطین و توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: باید تلاش کنیم تا ساختار سازمان های بین المللی را به طور جدی تغییر دهید و مسلمانان باید در این زمینه مشارکت کنند.

وی همچنین شهادت تعدادی از نیروهای امنیتی کشورمان در حادثه تروریستی اخیر را به رئیس جمهور، دولت و ملت ایران تسلیت گفت و تاکید کرد که دولت متبوعش تمام تلاش خود را برای ارتقای امنیت مرزها و مرزهای مشترک به کار خواهد گرفت. جلوگیری از فعالیت گروه های متخاصم و تروریستی در این مناطق. کار خواهد کرد.


آیا این خبر مفید بود؟