سیاست دولت پاکستان برای تقویت و گسترش روابط با ایران / علاقه ویژه پاکستان به حرم رضوی


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856339

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: یکی از سیاست های دولت پاکستان تقویت این روابط با ایران و گسترش هر چه بیشتر آن است و من تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بلاول بوتو زرداری با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی امروز در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد مشهد شد و از میزبانی ویژه ایران در اولین دیدار رسمی با افراد کشور تشکر کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان افزود: دیروز دیدار ویژه ای با رئیس جمهور ایران داشتم و این اولین دیدار من با یک مقام ایرانی برای همیشه خواهد بود.

وی گفت: رئیس جمهور ایران در این دیدار خاطرنشان کرد که پس از ایرانیان، پاکستانی ها دومین جامعه مسلمانی هستند که به زیارت حرم منور رضوی مشرف می شوند.

بوتو زرداری بابیان اینکه سفر و دیدار مقامات ایرانی و پاکستانی برای توسعه روابط آنها بسیار مهم است، گفت: یکی از سیاست های دولت پاکستان تقویت این روابط با ایران و گسترش هر چه بیشتر آن است. آب خواهم داد

وی یادآور شد: مردم پاکستان همواره از میهمان نوازی آبرومندانه ایرانیان قدردانی کرده اند و امیدواریم پس از پایان ولیعهد، روابط دو کشور در بخش های مختلف بیش از پیش گسترش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در این نشست گفت: منافع دینی، سیاسی و فرهنگی خوبی بین ایران و پاکستان وجود دارد.

حسن جعفری تاکید کرد: تقویت روابط ایران و پاکستان به ویژه در حوزه عبادی این امید را ایجاد می کند که در آینده این روابط شفاف تر و پربارتر از گذشته باشد.

باید بگویم؛ وزیر امور خارجه پاکستان در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس در پی زیارت حرم منور رضوی با آستان قدس رضوی دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید