حضور استان زنجان در نمایشگاه پاکستان/ صادرات زنجان به پاکستان محدود است


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901894

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه پاکستان یکی از اهداف صادراتی ایران است، گفت: تا دو ماه آینده نمایشگاهی در پاکستان برگزار می شود و استان زنجان نیز در چند زمینه از جمله صنعت و کشاورزی محصولات عرضه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی رنگرونا در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه پاکستان یکی از کشورهای حاضر در توافقنامه شانگهای است، گفت: پاکستان یکی از کشورهای هدف صادراتی استان زنجان است که ماه آینده نمایشگاهی در این کشور برگزار می شود و ایران و استان زنجان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه غرفه ای که در اختیار استان زنجان قرار می گیرد 800 متر طول دارد و فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه به فروش محصولات می پردازند، افزود: پاکستان یکی از کشورهایی است که در تعامل با ایران و صادرات مغفول مانده است. اما برنامه های حضور ایران در پاکستان ضروری است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: استان زنجان در تمامی زمینه ها از جمله برق و الکترونیک، سیم و کابل، ترانسفورماتور، کلید و فشار قوی توان حضور در بازارهای جهانی را دارد.

وی تصریح کرد: فلزات غیرآهنی مانند روی و شمش سرب که بازار مصرف خوبی در پاکستان دارد و به مقدار محدود به پاکستان صادر می شود نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

رونگرونا با بیان اینکه می توانیم با پاکستان در زمینه محصولات کشاورزی در همه زمینه ها همکاری لازم را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سایر محصولاتی که قدرت و ظرفیت حضور در بازارهای جهانی را دارند در قالب بسته بندی با امکانات در حال تهیه هستند. در نظر گرفته شود آنها محصول را تحویل خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید