پاکستان: بر همکاری مشترک با ایران در مبارزه با تروریسم تاکید می کنیم/ایران کشوری برادر است

پاکستان: بر همکاری مشترک با ایران در مبارزه با تروریسم تاکید می کنیم/ایران کشوری برادر است

وزارت امور خارجه پاکستان روز پنجشنبه با تاکید بر همکاری مشترک با ایران در مبارزه با تروریسم، اعلام کرد که این کشور یک سری “حملات دقیق علیه پناهگاه های تروریست ها در ایران” انجام داده است که در نتیجه آن تعدادی از “تروریست ها” دستگیر شده اند. کشته شده.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای نوشت: صبح امروز پاکستان حملات دقیق و هماهنگی را علیه پناهگاه های تروریست ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد. در این عملیات تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

پیش از این اظهارات علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی در حوالی مرز پاکستان و ایران خبر داده بود.

در ادامه بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذارد و هدف از این اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی پاکستان بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان آن را به خطر انداخت.

وزارت امور خارجه پاکستان در پایان این بیانیه نوشت: ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و عشق زیادی قائل هستند. ما همیشه بر گفتگو و همکاری در رسیدگی به چالش های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده ایم و به تلاش های خود برای یافتن راه حل های مشترک ادامه خواهیم داد.