پایان تحقیقات پلیس گیلان/ دستگیری 68 نفر به اتهام اخلال در نظم


ساعت: 23:26
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898862

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد: همانطور که شواهد به نتیجه رسید، در صورت ادامه فعالیت فتنه گران، پلیس از سایر شگردهای قانونی که در اختیار دارد استفاده خواهد کرد. اموال عمومی و خسارات اتحادیه های کارگری در شهر رشت دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت و با هماهنگی های انجام شده با مراجع قضایی از هیچ فردی احساس پشیمانی نمی کند. آنها با شورشیان و ناقضان حقوق شهروندی برخورد خواهند کرد.» قاطعانه و رقت انگیز خواهد بود.

وی همچنین از دستگیری 68 نفر از عوامل اغتشاش، تحریکات، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و خسارت به واحدهای صنفی در دو روز گذشته در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد در مراجع قضایی تشکیل پرونده خواهند داد. مراجع قضایی به روند رسیدگی به پرونده ادامه دهند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت شخصی و دولتی در دو روز گذشته توسط فتنه گران خبر داد و گفت: در آخرین حوادث 43 نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران نیز مجروح شدند.

این افسر پلیس همچنین از آسیب دیدن شیشه تعدادی از واحدهای صنفی و بانکی در خیابان بیستون و خیابان لاکانی رشت و آتش سوزی مسجدی در سبزه میدان و انهدام 9 دستگاه خودروی اورژانس شامل چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، چهار دستگاه آمبولانس و اورژانس خبر داد. یکی از اتوبوس های انتقال خون گزارش و تصریح کرد: پلیس برای بستن مدارک در صورت ادامه اقدامات اغتشاش گران از سایر ابزارهای قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها باید عواقب قانونی و درازمدت دستگیری و صدور حکم را برای فرزندان خود توضیح دهند و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و مراقب باشند تا احساسات فرزندان خود را به بیرون بریزند و در تخریب اموال دولتی مشارکت داشتند.

حسن پور در پایان از شهروندان خواست به عنوان سرمایه های اجتماعی پلیس از مراجعه به محل های تجمع غیرقانونی خودداری کرده و هرگونه اطلاعات در این زمینه را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید