پایان کار مهدی کایدی در استقلال؟

پایان کار مهدی کایدی در استقلال؟

مهدی کایدی مهاجم بوچهری تیم استقلال که در ابتدای فصل به این تیم بازگشت و از هفته دوم برای تیمش به میدان رفت، تنها با زدن یک گل و دو پاس گل نیم فصل ناموفق را به پایان رساند.

کایدی گل دوم آبی ها را مقابل ملوان به ثمر رساند و در همان بازی یک پنالتی برای تیمش به ارمغان آورد. او در دیدار مقابل نساجی هم یک پاس گل داد اما در ادامه و تمامی دیدارهای استقلال نه تنها گلی به ثمر نرساند بلکه سهمی در حمله آبی پوشان تهرانی نداشت.

مهاجمی که در فصل نوزدهم زیر نظر آندره آ استراماچونی و فرهاد مجیدی با زدن 10 گل درخشید، نقش بسزایی در گلزنی شیخ دیاباته داشت و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این فصل به حساب می آمد. این آمار نشان می دهد که سرمربیان فصل نوزدهم استقلال می دانند چگونه با این بازیکن خوب کار کنند که یکی از آنها فرهاد مجیدی بود که در نیم فصل جایگزین استرا شد.

با توجه به قیمت یک میلیون و صد هزار دلاری انتقال این بازیکن به استقلال (از باشگاه شباب الاهلی امارات – به عنوان عامل اجاره) بعید نیست مدیریت باشگاه کایدی را قرار دهد. در لیست فروش نیم فصل برای پوشش این مبلغ یا بخشی از آن.احتمالا مربی ای مانند فرهاد مجیدی که تصور می شد یکی از دلایل درخشش مهدی کایدی در فصل نوزدهم باشد، می داند چگونه با او کار کند. این بازیکن

از سوی دیگر تیم اتحاد کلبا در پایان هفته دوازدهم مسابقات امارات با 15 گل زده و 18 گل خورده تفاضل گل منهای 3 را در اختیار دارد. مهدی کایدی که توانایی گلزنی و گل آفرینی دارد می تواند زیر نظر مربی ای مثل فرهاد مجیدی عملکرد بهتری داشته باشد و در نوزدهمین دوره لیگ برتر دوباره همان کایدی شود.

دیدگاهتان را بنویسید