پایگاه 17 رابی حمایت از سفر مردم در روز اول فروردین 1401 / افتتاح انبارهای برنج در آک کالا


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816925

دبیر قرارگاه هفدهم ربیع سپاه نینوا در استان گلستان:

مهقانی از افتتاح سه انبار برنج در شهرستان آک کالا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ ابراهیم ماهانی در گفت و گو با گلستان ما گفت: امروز دوشنبه 10 فروردین 1401 با حمایت منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید هفدهمین ربیع الاول به آک کالا می رویم. با حضور مراجع نظارتی استان از جمله پلیس اقتصادی و تعزیرات گفت: با هماهنگی قرارگاه 17 ربی این شهرستان و با توجه به اشراف اطلاعاتی در مورد سه گنجینه برنج و کره، بازار را تنظیم می کنیم.

دبیر قرارگاه 17 ربیعه سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: این کارگاه ها مورد بازرسی قرار می گیرد و امیدواریم بتوانیم کاری کنیم که مردم تردد کنند و از انباشت کالاهای اساسی انسانی جلوگیری شود.

ماهانی گفت: روزانه 17 قرارگاه ربیع با تشکیل تیم های نظارتی شهری و استانی به دستور فرماندهی سپاه نینوا در استان تشکیل می شود و نهادهای مسئول از جمله جهاد کشاورزی از زمان اجرای طرح نظارت بر تامین و توزیع با جهاد کشاورزی همکاری می کنند. از مواد خام.”

وی افزود: در هفته پایانی سال اکتشافات خوبی داشتیم. انباشت برنج در علی آبادکتول مربوط به تنظیم بازار بود. بحث انباشت برنج و تخم مرغ در شهرستان گالیکش مطرح شد و تجمع برنج در بندرگز کشف شد.

این مقام مسئول گفت: پایگاه 17 ربیع برای اولین بار در کشور تیم های نظارتی را با ابلاغ به فرماندهی سپاه انجام داده و نهادهای مسئول را برای افزایش بازدهی کار در کنار خود خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید