پذیرش ۴۳ مقاله در دومین کنفرانس بین المللی توسعه در دانشگاه اصفهان

دبیر علمی گروه صنعتی دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار با رویکرد شرکت های دانش بنیان در صنعت و سلامت هدف از برگزاری این کنفرانس را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات مرتبط با مدیریت و توسعه شرکت های مبتنی بر دانش دانست. دانش صنعت و بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

علی صفری، دبیر علمی گروه صنعتی دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار با رویکرد شرکت های دانش بنیان صنعت و سلامت تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این همایش به بهبود و توسعه شرکت های دانش بنیان، اقتصاد و اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان در استان اصفهان و کشور کمک کند و آخرین یافته های پژوهش انجام شده در زمینه دسترسی به دانش باشد. به صاحبان شرکت ها باید پایه و اساس برای تسریع رشد و توسعه این شرکت ها گذاشته شود.

صفری در ادامه افزود: این کنفرانس مشترک بین دانشگاه اصفهان مرکز مدیریت، اقتصاد، سلامت و گروه مدیریت دانشکده اطلاعات و مدیریت پزشکی و گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان برنامه ریزی و هدایت می شود.

دبیر علمی گروه صنعتی دومین همایش بین المللی توسعه کسب و کار همچنین بیان کرد: تیم علمی و اجرایی این کنفرانس شامل 10 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان و 20 دانشجو از دو دانشگاه است که از خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرده اند. 1402 مربوط به برنامه ریزی و برگزاری همایش است و پس از بیش از 6 ماه تلاش این عزیزان خدا را شاکریم که این تلاش ها مثمر ثمر واقع شد و همایش از امروز آغاز شد و امیدواریم بتواند تاثیری در اکوسیستم کارآفرینی داشته باشد. و اقتصاد، شرکت های دانش بنیان و دانش بنیان در استان اصفهان.

صفری خاطرنشان کرد: پس از اخذ مجوزهای لازم و انجام مراحل اداری مرتبط و ابلاغ، 73 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال و پس از ارزیابی این مقالات توسط داوران، 43 مقاله پذیرفته و 30 مقاله رد شد. در این همایش 15 روزه، 34 استاد از دانشگاه های داخلی و اساتیدی از کشورهای آمریکا، کانادا، هلند و استرالیا و همچنین مدیرعامل و دستیاران کارکنان و شرکت های دانش بنیان استان اصفهان و موسسات تاثیرگذار استان اصفهان حضور داشتند. استان و کشور، سخنرانی کردند. پرداخت خواهد کرد



آیا این خبر مفید بود؟