بیش از 800 مقاله در دبیرخانه کنفرانس دریافت شد

ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801026

پژوهشگر کنفرانس بین المللی اتحادیه زنان مسلمان:

مدیر علمی همایش بین المللی اتحادیه زنان مسلمان از برگزاری دومین همایش باخمن خبر داد و گفت: بیش از 800 اثر در کمتر از چهار هفته به دبیرخانه کنفرانس رسید و 750 مقاله از ایران و مابقی از خارج از کشور دریافت کردند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، طیبی مدیر علمی همایش بین المللی اتحادیه زنان مسلمان در نشست خبری همایش بین المللی اتحادیه زنان مسلمان با عنوان بانو مهر که امشب در سالن همایش های دانشکده دین برگزار شد، گفت: دنیا با یکدیگر است و تفاهم بیشتری بین آنها در زمینه های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایجاد می کند.
وی ادامه داد: اشاعه فرهنگ انسجام دینی و احترام به نظرات دیگران، استفاده از توانمندی های واقعی و واقعی زنان، ایجاد همگرایی در میان جمعیت فعال زن مسلمان جهان، ارائه و تبیین شخصیت و مسئولیت های واقعی و حقوقی مسلمانان. صلح جهانی و ارتقای حقوق بشر به ویژه برای زنان و ارائه مفاهیم و دیدگاه های جدید در رابطه اسلام و حقوق بشر از دیگر اهداف اتحادیه زنان مسلمان است.
مدیر علمی همایش بین المللی اتحادیه زنان مسلمان با اشاره به محورهای این همایش گفت: معرفی و تبیین الگوی سوم زن و خانواده به عنوان الگوی استاندارد با الگوگیری از حضرت زهرا(س) در مواجهه با چالش های امروز مقاومت و بیداری زن فاطمی، تأثیر انحراف از الگوی فاطمی در زوال تمدن ها، چگونگی حضور زنان متمدن در فضای مجازی و بررسی تطبیقی ​​نقش زنان متمدن در جوامع اسلامی محور این کنفرانس است.
طیبی با بیان اینکه در پایان این مراسم از پنج نفر از بانوان به عنوان الگو در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی تجلیل می شود، گفت: 15 سخنران از 9 کشور ایران، افغانستان، بحرین، پاکستان، عراق، کنگو و کویت در این مراسم حضور خواهند داشت. سخنرانی کنید
وی افزود: سه کمیسیون تخصصی و نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان مسلمان در حاشیه این همایش برپا می شود. 26 موسسه در برگزاری این همایش با ما همکاری کردند.
مدیر علمی همایش بین المللی اتحادیه زنان مسلمان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 7 آذر تمدید شده است، گفت: در کمتر از چهار هفته بیش از 800 اثر به دبیرخانه همایش رسیده است.
وی افزود: 750 اثر از 12 استان و 50 شهر ارسال شده و 80 اثر از 22 ملیت مختلف از سراسر جهان از جمله هند، پاکستان، سوریه، لبنان، انگلیس و افغانستان به دبیرخانه رسیده است.
طیبی با بیان اینکه در این همایش 30 ارزیاب داخلی و خارجی از 11 کشور جهان حضور داشتند، گفت: در این همایش میهمانان و مهمانانی از 26 ملیت حضور داشتند و بسیاری از مهمانان به دلیل تاج و برخی مشکلات دیگر نتوانستند در این همایش شرکت کنند.
وی افزود: نتایج همایش در قالب مجموعه چکیده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید